Nicky B Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 I avdelingen "ting man virkelig trenger"....
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Har alltid vært misunnelig på gutta der Alle tips og mulige løsninger for oss kvinner mottas med takk.
Gjest =tentacle= Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Det der er nok faktisk en genial ting Da til sykehusbruk i stedet for vanlig bekken, for bevegelseshemmede og andre som har problemer med å bruke et toalett. Og også der hvor ingen toaletter og ingen muligheter for privacy er tilgjengelig. Men jeg løper ikke og kjøper enda
Gjest prestekrage Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 hmmm- må innrømme jeg ønsket meg noe sånn på diverse festivaler i sommer.....
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Ikke noe jeg har følt behov for noen gang, men sikkert praktisk i enkelte situasjoner.
hjertesukka Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 En slik en savnet jeg for mange år siden, -en vinter da jeg stod fast med bilen i en tunnell i mange timer- kaldt var det også.
Gjest Mayamor Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Ser for meg at det blir litt søl...?
Gjest Bellatrix Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Det der har jeg sett for flere år siden.
Gjest Emera Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Hm, først tenkte jeg at jeg måtte ha mistet noen måneder og at det var første april... Men når jeg ser argumentene til dere ovenfor, så er det kanskje ikke så dumt likevel. Men en god del øvelse, vel å merke!
Malama Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Ikke akkurat noe nytt det der nei, mange år siden jeg så det for første gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå