Gå til innhold

Snekkerbukse!

Lucky!

Anbefalte innlegg

Hmm.. nå skal jeg spørre dere om et litt dumt spørsmål. Men når begynte dere egentlig å bruke snekkerbukse i forbindelse med svangerskapet?

Jeg har fått snekkerbukse av mannen+vår lillevenn i morsdagsgave :D . Har ikke tenkt å begynne å bruke den enda selvfølgelig, det er jo fortsatt en del igjen å fylle ut, men når sånn ca var magen stor nok til å "passe inn" i ditt tilfelle(ja da, jeg vet at vi alle er forskjellige, og at det varierer, men vi gjerne høre!)?

Koz.. :wink:

Lucky + Lillevenn 9+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt første svangerskap, brukte jeg den fra jeg var ca 4-5 måneder på vei. I det siste svangerskapet brukte jeg den ikke i det hele tatt. Grunnen til det var nok at jeg gikk med stor mage i sommer. Jeg fødte i oktober. Den første ble født i februar.

Den siste gangen brukte jeg mere skjørt, og bukser med strikk i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kunne ikke falt meg inn å bruke noe så stygt som en snekkerbukse, gravid eller ei. Det er noe av det styggeste jeg ser på voksne folk. Aldersgrense 10 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte snekkerbukse i mitt første svangerskap - et deilig plagg som venninnen min lånte da hun var gravid året etter. Til og med legen likte den - han spurte om han kunne få den etter at jeg var ferdig med den - han skulle bruke den i hagen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Snekkerbukse fremhever magen maksimalt og er noe mange gravide bruker for å få oppmerksomhet. De som har skjønt at deres graviditet ikke er så interessant for alle andre bruker litt mer lov-key klær som feks. bukse og topp med lang jakke over etc. Det er både penere og gjør at du blir tatt litt mer seriøst.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla - du er ikke sann. Jeg jobbet som kundekonsulent i bank MED snekkerbukse på. Hadde absolutt ingen problemer med å bli tatt seriøst. Minn snekkerbukse var i blå bomullskvalitet og jeg brukte som regel topp inni og skjorte utenpå. Var alltid velstelt og velkledd i mine svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Snekkerbukse gjør at man ser ut som ett barn, enkelte setter også håret i musefletter for virkelig å være barnslige- og når de i tillegg er gravide så blir det hele ett perverst syn. Gravide småunger :o !!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekkerbukse fremhever magen maksimalt og er noe mange gravide bruker for å få oppmerksomhet. De som har skjønt at deres graviditet ikke er så interessant for alle andre bruker litt mer lov-key klær som feks. bukse og topp med lang jakke over etc. Det er både penere og gjør at du blir tatt litt mer seriøst.

Milla

Fillern! Jeg som trodde gravide brukte snekkerbukse fordi det er en bukse som faktisk funker å ha mage i.. :ler:

De må nå bare ønske så mye oppmerksomhet de vil for min del. Snekkerbukse er tøft:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel tenkt meg at det var en dum tråd å starte... spurte ikke om snekkerbukser var stygge eller ikke, men når de som(etter noens mening kler seg stygt) begynte å bruke sine... Ikke noe annet enn det :ler: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en snekkerbukse i sort denim som jeg brukte endel i siste trimester. Når jeg ikke brukte den hadde jeg en tights. Ja tenk deg, når tisser vel motepolitiet nesten på seg av skrekk. :ler:

Det er kjekt med slike rimelige plagg med plass til magen, for de som ikke ser vitsen i å invistere masse penger i "pent" tøy som blir liggende ubrukt etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt kvalm av disse sleivsparkene dine Milla. MEN du aner jo ikke hva du snakker om.

VET du hvor vanskelig det er å finne klær som passer når magen bare blir større og større? Utvalget er jo en skam, og ikke f... om jeg kler på meg en blomstrete bukse i gardinstoff fra 70 tallet bare fordi det er gravdeklær. ÅNEI DU! Går heller i en snekkerbukse da gitt. Dessuten syns jeg at det er stor forskjell på snekkerbukser. Noen er horribelt stygge mens andre er faktisk greie. Har ingenting imot snekkerbukser selv om jeg ikke bruker dem selv.

Syns folk skal holde seg for gode til å sjikanere folk pga klærne de går i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...