Gjest piropa Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Beste volumshampo??[/FONT] Gode tips? Til baade shampo og andre volumprodukter (har langt haar.) Har Redken noe bra? Liker godt den serien. Men viss det er andre merker dere er mer fornöyde med, for all del :smilejente:
Gjest Fruktfat Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 min favoritt er big sexy hair. kjøpte skampo og balsam fra alternative beauty for 128,-
Ania Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 For meg de beste shampo er fra System Professional til Wella. Det er dyre produkter, men verdt å investere litt penger i håret sitt.
Arkana Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Wella SP eller L'Oreal Professional (begge fra frisør) er de beste synes jeg. Den siste har en veldig hendig pumpeflaske så jeg ender oftest opp med den (dessuten selges de til under halve prisen på SmartClub hvis du har en slik butikk i nærheten).
Gjest piropa Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 tykt, fyldig haar med masse volum er jo drömmen
non-stop Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 wella sin Sp er kjempebra ! og balsamskummen !=) da blir ikke håret ditt tungt! har prøvd masse, og disse er supre!
Totalya Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 De selger visst Redken på Nille nå... Men husker ikke prisen.
LadyInRed Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Wella SP eller L'Oreal Professional (begge fra frisør) er de beste synes jeg. Den siste har en veldig hendig pumpeflaske så jeg ender oftest opp med den (dessuten selges de til under halve prisen på SmartClub hvis du har en slik butikk i nærheten). ← Jeg bruker også den til l`oreal. Grønn flaske. Veldig fornøyd Ikke så dyr hos frisør som mange andre frisørmerker. 500 ml koster kr 185,-
Miracl3 Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Jeg sprayer i en en leavin balsam fra Kerastase. En grønn en, den gir håret mitt masse volum, Og jeg bruker den grønne bain satin først. Gir fukt og volum på samme tid
Badlands Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Eg plar bruke Pantene sin volumshampo, er heilt avhengig av den. Det er så stor skilnad på håret dei gongane eg overnattar hjå andre og lånar ein annan shampo. Har prøvd mange andre volumshampoar før, utan god effekt, så det må vere noko i Pantene sin som håret mitt reagerer positivt på...
Gjest Cerise Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Er også veldig fornøyd med L'oreal sin volume shampo og balsam. Liker veldig godt big sexy hair root spray, så kanskje burde prøve shampo og balsam også fra dette merket? Fruktfat- Hvor lang tid tok det for deg å få tilsendt varen i posten når du bestilte fra alternativ-beauty?
Snuppa11 Skrevet 8. desember 2006 #13 Skrevet 8. desember 2006 Jeg bruker Redken Headstrong og er kjempefornøyd med den!
Gjest Fruktfat Skrevet 8. desember 2006 #14 Skrevet 8. desember 2006 Fruktfat- Hvor lang tid tok det for deg å få tilsendt varen i posten når du bestilte fra alternativ-beauty? ← altfor lang tid tok tre uker første gangen jeg bestilte, nå bestilte jeg igjen 12 november, og har fortsatt ikke fått pakka... så det tar tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå