Gå til innhold

Media sprer møkk..... som vanlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5150

Kan ikke folk snart bli ferdige med å legge ut kronprinsessens fortid for alle åpne siklende media-sladder kjever! Dette er utrolig barnslig! Å ha et utgått visum kan da f### meg skje hvem som helst ?

Dette er tydelig gravd fram for å sverte vår kronprinsesse ytterligere. Kan de ikke snart skjønne at hun ER Norges kronprinsesse nå og kommer til å FORBLI det samme hva de spar opp ? Kronprinsen har tatt et valg og kommer høyest sannsynlig til å holde på det. Jeg er så lei av folk som må ødelegge for andre,- både med media og kjendiser og for oss "vanlige dødelige". Spisse albuer, drittkasting og misunnelse er noe man tydeligvis sliter med overalt! Jeg blir så oppgitt...... Har vi ikke bedre å gjøre enn å fordømme og bry oss så mye om andre fortiden ?

Bah!

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Syns ikke dette er spes skittkasting, det refereres kun til kveldens "God kveld norge".

Deet derimot, syns jeg er et ordentlig dritt program! Dorthe Skappel er ufattelig.... Teit?! Med den alltid like blide, sorgløse stemmen, uansett hvilke dramatiske episoder hun formidler...

Når det gjelder Mette-Marit og medienes interesse: Uten tabloidpressen ville vel ikke kongehuset hatt noe funksjon i det hele tatt? Den dagen "vi" mister interessen for deres gjøren og laden - hvilke funksjon skal de fylle da?

Gjest sexysadie
Skrevet

synes ikke dette var en spesielt stygg historie. D kunne jo ha skjedd hvem som helst på reise.

(Jeg ble arrestert i Wien en gang fordi jeg lignet en ettersøkt terrorist.)

Skrevet

Ja, det er da hovedsaklig God kveld norge jeg sikter til. Det er jo DE som tok fram den "sensasjonelle" nyheten.....

Mener ikke at historien er STYGG, kanskje jeg uttrykte meg litt dårlig. Men jeg synes det er så unødvendig å spa opp dette nå. Ihvertfall når det er menneskelige bagateller. En fjær blir til fem høns - tendenser....

Jeg er bare lei av at det slenges ut slikt intetsigende babbel og hype det opp til en "åååheeerrreguuud, GJORDE hun det ? -Fysjameg!"-greie.....

Selvfølgelig kan dette skje hvemsomhelst på reise ! ? ! ? Det er sånn omtrent det jeg skal fram til. Jeg skjønner bare ikke hva som er interessant med det.

Og det er mange slike andre "interessante" og "sjokkerende" saker som draes fram mot henne. Går de ikke lei snart ? Hva med å servere noe som faktisk ER interessant og ikke bare crap i såfall ?

SS : mener du at du ble arrestert i Wien pga at du liknet en ettersøkt terrorist ? Jeg er kanskje naiv, men SERIØST ? Sinnsykt i allefall :lol:

Håper du kom deg fort ut av misforstålesen dah! Jøjemeg.....: - )

Og enig med at "God kveld Norge" sux!

Diva :briller:

Gjest Embla s
Skrevet

men jeg ser på (hvis jeg er hjemme) hver lørdag.... :oops:

Joda, er vel enig med deg, Diva. Dette er sånne "tulle-sensasjoner" - skal vi liksom bli sjokkerte?! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
synes ikke dette var en spesielt stygg historie. D kunne jo ha skjedd hvem som helst på reise.

(Jeg ble arrestert i Wien en gang fordi jeg lignet en ettersøkt terrorist.)

:hoho: , vart du skræmt da??

Skrevet

Uff, kanskje jeg må slutte å lese VG..... :roll:

Diva :lol:

Gjest sexysadie
Skrevet

Skremt jeg.... Nei d gikk jo bra, men jeg sluttet å farge håret rødt etter denne lille episoden.

Skrevet

Heisann Jennifer :)

Så det. Gjør ikke no`det vettu :D

Virker som om vi deler vårt syn ja : - )

Noen som dog tar helt av med møkkaslenging i tråden..... Trist. Trodde sleivspark av denne karakteren visse kommer med her ikke er lov jeg men......

Diva :D

Skrevet

Jeg syns det er så lite interessangt hva hun drev med i sin ungdomstid. Herregud, minner meg nesten om Diana-hysteri. Hvem er det som bryr seg om hva hun opplevde i India? Ingen.. Hvertfall ikke jeg.

Nei jeg syns Dagbladet og Vg burde være for gode til å trykke sånt. :x

Skrevet

Hvorfor skriver VG og Dagbladet om saker som dette? Jo, fordi de har allerede klart å få startet to diskusjoner her på KG, sikker mange flere i andre diskusjonsforumer.

Jeg hadde faktisk ikke lest denne artikkelen før jeg leste den på KG.

Vi er jo med på å gi artikkelen oppmerksomhet. Så lenge vi gir slikt stoff oppmerksomhet, kommer pressen til å dra frem slike tullete historier. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...