-Fisken- Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Skal kjøpe meg ny mobil nå, men er veldig usikker på hvem jeg skal velge. Jeg er ikke opptatt av 3G og sånne ting, aner ikke helt hva det er engang, hehe. Det viktigste for meg er at jeg kan ringe, sende melding, mms, og et greit kamera. Er også viktig med bra batterikapasitet, er lei av samsung hvor jeg må lade telefonen hver eller annenhver natt. Synes disse modellene ser fine ut: Sony Ericsson 530i black w300i white w810i white Bruker egentlig ikke radio og mp3, så det er ikke så viktig. Noen telefon som anbefales for meg? Trenger ikke nødvendigvis være en av de nevnte, eller sony ericsson i det hele tatt. På forhånd takk
Gjest Bellatrix Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har Sony ERicsson og er veldig fornøyd med den. z250i tror jeg det er hvis jeg ikke husker feil.
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Jeg gikk over fra Nokia til Sony Ericsson for noen år siden. Har hatt to SE og er godt fornøyd. Opplever ikke alt det tullet som jeg fikk med Nokia.
Gjest Fruktfat Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 bare du ikke velger en med joystick!
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 bare du ikke velger en med joystick! ← Jeg har joystick på begge mine SE-mobiler og har ingen problemer med det. Synes det fungerer bra.
Gjest Fruktfat Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 på de nye SE tlf har de gått bort fra joystick fordi de har hatt så mye problemer med det. min funker ikke bra i det hele tatt, sliter med å gå nedover og til høyre. et helt vanlig problem med SE som er vanvittig irriterende.
Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Eg har Sony Ericsson Z520i, og er strålande nøgd! Den har utruleg fin og oversiktleg meny, god batterikapasitet (kan ikkje hugsa sist eg lada den, så det blir nokon dagar mellom kvar gong). Einaste som er irriterande er at dersom ein held eine knappen på sida for lenge inne så tek den bilete i hytt og pine. Eg kan stå på bussen med mobilen i veska og høyra "klikk" Men det finst truleg ein funksjon for å endre på dette, har ikkje leita så veldig etter det. Eg er ikkje opptatt av anna enn at mobilen skal kunne ringast med, og skal kunne senda sms. Så kravstor er eg ikkje
Gjest -eline- Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har SE K610i, er kjempefornøyd. God telefon, lett å bruke, den har et greit kamera (jeg har aldri hatt slikt før så jeg er lett å imponere ), god batterikapasitet, enkel meny og masse småstæsj som jeg synes er veldig praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå