Gå til innhold

Julegave til blyg jente

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

likte den øverste jeg :) søt og sexy på en gang, passer perfekt til en litt blyg jente.

Skrevet

hei!=)

begge var fine. men skulle jeg valgt ville jeg valgt den øverste. den va søt og sexy på en gang som nevnt over.. føler det er mer noe en blyg jente ville ønsket å gå i! og somkan gå til hverdags med! lykke til med valget:)

Gjest Gjest 1
Skrevet
Veldig gode tips fra Allium.

Hadde jeg fått den Pocahontasdrakta der hadde jeg med stor sannsynlighet aldri brukt den. Det er masse sexy undertøy som både er brukbart og fint i vanlige undertøysforretninger, sats på det i første omgang!

Enig.

Drakten må i såfall være for å behage deg selv, og vil ikke være behagelig å ha på for henne.

Skrevet
Enig.

Drakten må i såfall være for å behage deg selv, og vil ikke være behagelig å ha på for henne.

Ok, den skjønte jeg ikke. Mener du at mitt formål er å finne noe som behager meg fremfor henne, eller råder du meg til å finne noe som behager meg fremfor henne? Uansett så er det jo henne som står i fokus hos meg. Og dessuten ville hun aldri gått i noe hun ikke hadde følt seg vel i. Men det er ikke alltid så lett å vite, siden jenter ikke akkurat kommer med bruksanvisning. Derfor tenkte jeg heller å velge en litt mer... øh... statistisk angrepsvinkling, og heller spørre om hva andre jenter mener. ;)

Og det funker jo; jeg har jo nå funnet ut at med all sannsynlighet, ville det være en stor fadese å kjøpe den indianer-drakta. :) Selv om jeg vet hun hadde sett dødsdeilig ut i den da... :sjenert: Oh well...

Gjest LilSweetie
Skrevet

Enig med flere her at den nederste var veldig fin! Ok den øverste.

Skrevet

Takker masse for innspill! :) Har ikke helt bestemt meg for den ene eller den andre varianten, men har forstått at begge to (sannsynligvis) er god knall. Så får tiden vise hva det blir til, og hvordan responsen blir.. :sjarmor:

Gjest Gjest 1
Skrevet
Ok, den skjønte jeg ikke.

Jeg mente bare at kun det sorte gjennomsiktige greiene var det eneste som var ganske fint av alt du kom trekkende med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...