Kvitil Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjøpte julekort i dag, skal skrive 30 stk. Pluss porto kommer det på nesten kr.800,00 Det blir mye penger men orker ikke lage de. Noen her som gjør det samme?
rugrat Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Godt det bare er en gang i året, gitt. Vi har julekort fra Fotoknudsen. Ble vel kun 20 i år. Noen sendes til inn og utland, men vi leverer så mange som mulig personlig. Tror selve kortene kom på 230kr. Så går det vel en 60-70kr i porto, eller noe sånt, så det er til å leve med. I mine yngre dager hadde jeg over 40 brevvenner i utlandet. Det ble dyrt ja, men verdt det.
Chassi Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Bestilte 40 kort (med bilde av jenta mi) m/konvolutt + sånn "God Jul - Godt Nytt År tekst" hos vistaprint.no for 129,-. Rask ekspedisjon var det også hos de.
Karamba Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Har bestilt 30 kort med bilde av barna hos Eurofoto. Er vel 3. året jeg bestiller fra dem, synes de er bra på pris, kvalitet og de er raske med leveringa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå