Gå til innhold

hadde trekant med min kjære og en annen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet
Beklager, men sånne meninger og synsinger er slikt som får forhold til å trøble. Blant annet. :tristbla:

Fortid er fortid, og nåtid er nå. :) Et hvert forhold burde begynne med at man er helt åpen mot hverandre, forteller om fortid og evetulle fremtidige fantasier, som man vet man har, og ta det derifra.

Ingen skal noensinne presse noen, det fører ALDRI frem. Og så får man være voksen og glemme det som har vært engang. Det var jo før, og ikke nå.

Se på det som en tettskrevet bok med opplevelser. Bla om på neste blanke ark, og bli enige om at her starter deres liv sammen. Og fortsett og opplev gode ting sammen, forstett å være åpne med hverandre.

Har du et bål og glemmer å legge på mer ved, så dør det ut. Sørg alltid for å holde bålet varmt.

Være ærlige, være åpne,snakke om alt, ikke presse, og dyrke kjærligheten, det er det viktigste i et hvert forhold enten man velger sex bare med hverandre eller en mer åpen livstil.

Ingen ting er galt så lenge man er enige og har det godt. Så lenge man ikke bedrar og går bak ryggen på hverandre :)

Skrevet
jeg kunne aldri tenkt meg å "dele" min mann seksuelt med en annen kvinne.

_Men_,-jeg er meget hetero og tenner overhodet ikke på kvinner.

_Om_ jeg gjorde det så tror jeg helt sikkert at jeg hadde foreslått en ekstra kvinne i sengen. En bonus for meg og en bonus for min mann. Om min mann tente på tanken om en ekstra mann i sengen så hadde nok også han sagt ja til dette.

Men nå er det slik at vi begge ikke tenner på vårt eget kjønn og heller ikke vil dele partneren med en av motsatt kjønn, så vi er "låst". Helt greit ;)

For de som er skrudd sammen litt anderledes enn oss, så tror jeg det sikkert at det kan føre til en piff for forholdet.

personlig hadde jeg sagt et jublende jatakk til en ekstra mann i sengen, og min mann til en kvinne, uten at dette betyr at vi ikke elsker hverandre.

Man trenger da ikke tenne på sitt eget kjønn for å ha mye glede og spenning av en trekant?? :overrasket: De to av samme kjønn trenger da ikke å ha sex med hverandre? Fordi om to menn gir en kvinne all sin oppmerksomhet, så blir det faktisk en herlig opplevelse uten at mennene har sex med hverandre!

Skrevet
Man trenger da ikke tenne på sitt eget kjønn for å ha mye glede og spenning av en trekant?? :overrasket: De to av samme kjønn trenger da ikke å ha sex med hverandre? Fordi om to menn gir en kvinne all sin oppmerksomhet, så blir det faktisk en herlig opplevelse uten at mennene har sex med hverandre!

Jo, for meg så hadde det vært en absolutt nødvendighet å tenne på en kvinne om vi skulle hatt en ekstra kvinne i sengen.

Jeg er ikke storsinnet nok til å dele min mann med en annen kvinne. Men om jeg ble fysisk tent av henne så er det jo en helt annen sak.

Derfor sier jeg at jeg forstå de som klarer å invitere en ekstra peson med seg i sengen, selv om jeg personlig ikke er skrudd slik sammen. Egentlig litt dumt, for det kunne jo blitt en opplevelse....

Skrevet
Jeg beundrer dere som får til dette med å involvere en tredje person. Selv har jeg et tilsvarende ønske, men da med to kvinner. Jeg har forsåvidt vært åpen om dette, men har fått MYE pepper for det. Men jeg har slått meg til ro med at min kone ikke vil dette.

Jeg kunne imidlertid tenke meg å spørre deg om et spørsmål i den forbindelse. Det er sikkert hypotetisk, men aktuelt fordi det går litt på mekanismene i forhold til gjensidigheten i et forhold som du beskriver. Hvordan man bygger den tilliten som skal til for å få til dette.

Ville det være greit for deg hvis mannen din ville ha med en kvinne ekstra?

Hvorfor/ hvorfor ikke?

Ærbødigst

;)

Vi har allerede prøvd en ekstra kvinne i sengen og det var veldig bra....vil gjerne prøve igjen...Jeg tenner på kvinner, derfor er det enkelt for meg å si ja til dette....dessuten er det jeg som bestemmer hva samboeren min får lov til å gjøre.. :sjarmor:

Ærbødigst tilbake

Skrevet
Vi har allerede prøvd en ekstra kvinne i sengen og det var veldig bra....vil gjerne prøve igjen...Jeg tenner på kvinner, derfor er det enkelt for meg å si ja til dette....dessuten er det jeg som bestemmer hva samboeren min får lov til å gjøre.. :sjarmor:

Ærbødigst tilbake

Hmmmm..pussig å lese at dere kvinner synes det er så veldig greit å knulle en annen person i senga i tillegg til mannen deres. Kjempeflott og veldig liberalt og frigjort, liksom.

Øvrige tråder her inne på KG er ofte skrevet av damer fra kvinnegruppa Ottar, med spy-smilies og masse politisk korrekte kommentarer.

Ottar finner nok frem til denne tråden etterhvert, og da får dere grisebank.

Skrevet

Det må de gjerne gjøre....Jeg synes bare synd på slike damer.....

• 4 uker senere...
Skrevet

Deres valg, så klart. Sambo'n min hadde sex med to menn rett før hun traff meg. Det sliter JEG med... Så følelser er innvolvert uansett.

Innlegget over har fått mye urettferdig pes! Så vidt jeg kan se handler det ikke nødvendigvis om hvorvidt fortid er fortid og at han ikke respekterer kjæresten. Det er snakk om følelser her. Man kan jo respektere at kjæresten har hatt et sexliv før deg, men likevel ha litt vonde følelser nå man tenker på det.. Man kan bestemme over egne meninger og synspunkter, men følelsene henger ikke alltid med... Kompliserte menneskene

Gjest Lille Ville
Skrevet
Det må de gjerne gjøre....Jeg synes bare synd på slike damer.....

Synd på damer som har andre verdier og holdninger enn deg selv i forhold til seksualitet og kjærlighet?

Det kunne virkelig ikke falle meg inn å ha sex med andre enn han jeg elsker, og han kunne heller ikke tenke seg å bringe en tredjepart inn i vårt forhold.

Det er mulig vi legger andre verdier i sexakten enn det dere gjør, men for oss er det den ultimate måten å elske hverandre på, og vi fokuserer på hverandre både følelsesmessig og fysisk.

Vi har full tillit til hverandre og det finnes ingen tabuer. Vi leker og utforsker, men vi gjør det ikke sammen med andre mennesker, og vi gjør det ut av kjærlighet.

Skrevet

Jeg synes det er flott at dere har funnet dere en mann som deler deres lyster. Det kunne vært litt ugreit, om den ene ville og den andre var fornøyd med bare fantasien... For det er et stor sprang mellom å fantasere om trekant til å faktisk ville gjøre det in real life.

Lykke til, og kos dere videre :icon_razz:

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Skjønner nesten ikke spørsmålet. Følelsene er jo like sterke mellom paret i en trekant? Det er seksualiteten de velger å bruke sammen med en tredjeperson!

Jeg skjønner nesten ikke utsagnet. Det er da mange mennesker som ikke har skiller mellom de to?

Men det er klart at om man som kvinne kan bli tilfredsstilt av to menn, er det vel ikke noe spørsmål. (Går ut fra at du er kvinne?) Hadde det vært like morsomt om det hadde vært en dame som var (ut fra den andres øyne) bedre utrustet etc?

Noe man aldri vet før buksa faller, om man ikke spør da, er størrelsen på den andres mannens penis f.eks. Om han er utstyrt som en halvliters ølboks, er det en liten mulighet fom at man føler at man kommer til kort etterpå? :)

Ikke undervurder menns sårbarhet for akkurat dette området, det er akkurat som med kvinner som lyger at det ikke har noen betydning. Det har betydning for begge kjønn, den som sier noe annet snakker uten å vite bedre, eller pynter sannheten ;)

Tilbake til poenget, dog.

For mitt eget vedkommende går følelser og seksualitet hånd i hånd, derfor kunne det ikke vært aktuelt for meg. Skulle det bli foreslått noen ganger for meg, er det hue og ræva ut fortere enn kaffekoppen treffer gulvet.

Skrevet

Ærbødigst tilbake

Er det han som bestemmer hva du får gjøre, eller bestemmer du der også?

Skrevet

Det er ingen i forholdet her som bestemmer mer enn den andre. Jeg får lov til å ha sex med andre jenter uten at han er med, og han får lov til å ha sex med en annen mann uten at jeg er med. Vi er begge biseksuelle....

Jeg har ikke noe problem med at han har sex med en annen mann uten at jeg er med, jeg må bare vite om det på forhånd. Det samme gjelder meg. Det ville vært urettferdig om jeg fikk lov til å ha sex med andre jenter uten at han fikk lov.

Dette virker sikkert helt merkelig på mange, men det fungerer veldig fint for oss og det gir oss muligheten til å utforske fantasiene våre.

Nå har vi prøvd både en ekstra jente og en ekstra mann og vi kommer definitivt å gjøre det igjen. Gjerne et par også.

Skrevet
For mitt eget vedkommende går følelser og seksualitet hånd i hånd, derfor kunne det ikke vært aktuelt for meg. Skulle det bli foreslått noen ganger for meg, er det hue og ræva ut fortere enn kaffekoppen treffer gulvet.

Signerer denne!

Gjest MenerJeg
Skrevet

Jeg vil påstå at de par som har vært lenge sammen, og elsker hverandre, og som ikke i blant kan skille mellom følelser og seksualitet uten å blande inn primitiv sjalusi, hverken har et velutviklet og balansert følelsesliv eller en utviklet seksualitet i forholdet.

Det er forhold med dårlig "lim" i forholdet, som ødelegges av at en tredjeperson en sjelden gang deltar i sexen deres.

Å koke en trekantopplevelse ned til en diskusjon om pikk-størrelse, er bare latterlig.

Skrevet
Jeg vil påstå at de par som har vært lenge sammen, og elsker hverandre, og som ikke i blant kan skille mellom følelser og seksualitet uten å blande inn primitiv sjalusi, hverken har et velutviklet og balansert følelsesliv eller en utviklet seksualitet i forholdet.

Det er forhold med dårlig "lim" i forholdet, som ødelegges av at en tredjeperson en sjelden gang deltar i sexen deres.

Å koke en trekantopplevelse ned til en diskusjon om pikk-størrelse, er bare latterlig.

Du kan mene hva du vil.

Jeg forstår at noen velger å invitere en ekstra person i sengen. Men det betyr ikke at jeg har noe behov for det. Ja, jeg er sjalu. Det er vel de ferreste som ikke blir sjalu om ens elskede ligger med en annen.I så fall vil jeg påstå at det er de som ikke blir sjalu i en slik situasjon som er de unormale, om det i det hele tatt finnes normalitet ang dette temaet.

Det at jeg ikke har noe behov for å oppleve at han knuller en annen betyr på ingen måte at vi ikke kan skille mellom sex og følelser. Vi kan,-men vi gjør det ikke, for det faller seg ikke naturlig. Sex for oss er mellom oss to.At de som velger å dele den de elsker med en annen skal være så voldsomt mye mer balansert enn de som ikke gjør det er latterlig.

Dere skiller mellom sex og følelser og det fungerer for dere. Hurra for det. Men for oss fungerer det ikke og vi ønsker det ikke. Det virker jo nesten som om du blir en anelse provosert over at det faktisk finnes noen som _ikke_vil ha trekant/gruppesex......

Jeg for min del vil ikke ha en ekstra mann i sengen fordi jeg ikke har utbytte av sex uten følelser. Da blir det klinisk og kun om kjønnsorganer. Det var jeg ferdig med etter å ha pult rundt på byn i flere år. Min mann hadde heller ikke orket å se meg i armene på en annen.

Tenk så unormale vi er du. Skikkelig unormal, ubalansert og nevrotiske fordi vi ikke vil ha med en tredjeperson :ironi:

Annonse
Skrevet (endret)

For eit utrulig latterlig utsagn! :overrasket:

Det er jammen bra at ikkje alle har eit like forvrengt syn på kva kjærlighet mellom to mennesker er, som det du har!

Endret av Mirabella76
Gjest MenerJeg
Skrevet
Jeg for min del vil ikke ha en ekstra mann i sengen fordi jeg ikke har utbytte av sex uten følelser.

Javel, så du mener at du ikke har følelser for din egen mann den stunden dere sammen deler opplevelsen/spenningen med en trekant?? Disse følelsene skulle altså "ta en pause" under trekantstunden?? En noe merkelig uttalelse... :ler:

Skrevet
For eit utrulig latterlig utsagn! :overrasket:

Det er jammen bra at ikkje alle har eit like forvrengt syn på kva kjærlighet mellom to mennesker er, som det du har!

Endelig en person som har innsikt i det riktige synet på hva kjærlighet mellom to mennesker er. Kan du fortelle oss, helt presist, hva et ikke-forvrengt syn på dette er? Altså, kan du presist definere et korrekt syn på hva kjærlighet mellom to mennesker er?

Jeg venter spent.

CoolDuckie

Skrevet
Javel, så du mener at du ikke har følelser for din egen mann den stunden dere sammen deler opplevelsen/spenningen med en trekant?? Disse følelsene skulle altså "ta en pause" under trekantstunden?? En noe merkelig uttalelse... :ler:

Siden du har litt vanskelig for det så la meg presisere..... ;) Jeg har følelser for min mann, det er han og utelukkende han jeg vil ha sex med. Den "spenningen/opplevelsen" av en fremmed som du prater om har jeg opplevd utallige ganger før jeg møtte min mann. Det å ha sex, enten det er ons eller et pulekompisforhold til en jeg ikke føler en døyt for gir meg absolutt ingenting. Så hvorfor skulle jeg ha en ekstra mann i sengen, når han da ikke kan gi meg noe som helst? For "spenningens" skyld? ;) Kan være du synes det er spennende med en fremmed. Men for meg har flertallet av mine partnere vært fremmede og jeg ser ikke helt spenningen i det.......

For noen fungerer det strålende med "bare" sex. For meg er sex med andre enn min mann ingenting verd. Tro meg, jeg har prøvd. Tidlig i forholdet hadde vi en pause hvor jeg gikk til sengs med andre. Det var skikkelig nedtur.

Jeg har også, da jeg var yngre, hatt sex med to menn samtidig, følte absolutt ingenting for noen av de og hele opplevelsen var....intetsigende og ga meg ingenting.Så for en som er halveis til hundre i antall sexpartnere og kun har opplevd en eneste mann som kan gi meg de rette følelsene under sex, ja....da blir det et skritt tilbake om jeg skal ha med en ekstra i sengen.

_om_ jeg fikk orgasme bare en mann såvidt tok på meg så hadde det kanskje vært en annen sak. da kunne to menn i sengen blitt en orgasmisk opplevelse, en nytelse for_kroppen_. Men alle kvinner er ikke skrudd sammen på samme måte.

Jeg er en av de som ikke får orgasme med en mann. Så da er mitt utbytte av sex de følelsene jeg får når jeg er nær min mann. En annen mann hadde bare vært i veien. Det er ingen automatikk i at to menn nødvendigvis er bedre enn en.

Så ikke latterliggjør det at sex og følelser ikke henger sammen og at det finnes noen som ikke vil skille på sex og følelser. Jeg behøver begge deler. Det er fantastisk deilig og spennende å ha sex med min mann. Jeg er totalt oppslukt av hele mannen ;) Tosomhet er deilig.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Det er jo din mening, og den er akkurat like mye verdt som min :) Jeg vil ikke dele, så enkelt er det. Om du og din partner liker det, er det jo bare å kjøre på? Pikk-størrelse var bare en enkel problemstilling å ta høyde for, da det er ganske relevant for de fleste som har en slik, og det er jo en del folk. Ditt argument her får meg til å gjette ett av to: Du har ikke pikk, eller du er behengt som en ølboks. De fleste andre lurer på om den strekker til i ny og ne..

Og det å koke ned motargumenter ang. trekant til at det er dårlig "lim" i forholdet, er vel minst like trangsynt, ikke? Det kan jo være at limet i forholdet er at en elsker hverandre, og hverken trenger eller har lyst til å involvere flere i det? Jeg skiller mellom følelser og seksualitet på den måten at av og til vil man bare ha "ren" sex, og andre ganger "elske". Mitt valg er at begge deler gjøres med den jeg elsker, for jeg har ikke noe problem med å føle dyrisk lyst overfor henne av den grunn :sjarmor:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...