Gå til innhold

hadde trekant med min kjære og en annen mann

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet
Mirabella76 er bare komisk. Prøv å heve deg over hennes skamløse annonsering av egen fantasiløshet og firkantethet. Tenk heller med medynk på hvordan disse egenskapene som hun hemningsløst selvskryter over vil gjøre henne til et mareritt for mannen som må holde ut med henne. Tenk deg den kjedsomheten han kommer til å bli utsatt for etterhvert!

Den lille djevelen

Vil det si at vi som velger å ikke ha trekant, har kjedelig sexliv? Eller bare prøvde du å ta Mirabella76, ved å synke ned på hennes nivå?

Skrevet
Hjelpe meg....Hvem i all verden har sagt at vårt sexliv er dødt og kjedelig??? Det har ingenting med dette å gjøre. Vi har et fantastisk sexliv og når vi valgte å ta med en tredjeperson, så var det fordi at vi begge tenner veldig på dette og har tenkt på dette lenge. Men du har lov til å ha dine meninger, men dette er å ta det for langt. Dette innlegget har ingenting her å gjøre...

Beklager, men jeg har oppfattet at det å trenge en tredjepart i et forhold, er fordi noe mangler. Om dere fikk fyllt alle behov i forholdet, så hadde det jo ikke vært trengt noe "mere". Det er jo ikke sikkert du har lyst å sitte her og si "ja det er sånn", men jeg kan ikke tro at det er så enkelt som at dere "bare" tenner på det. Mener det alltid stikker litt dypere enn mange kanskje vil innrømme.

Gjør hva dere vil dere, men må jo tåle å lese hva andre har lært, oppfattet eller tror. Det enda mere merkelige er at du åpent på et forum skriver om det. Er det behov for å virke spennende?

Ser ut til at dere er villige til å gjøre dette igjen. Både med ekstra dame og mann.

Kos dere med hva enn dere gjør. ;)

Skrevet

Jeg startet denne tråden for å fortelle om en deilig opplevelse min kjære og jeg hadde for jeg har snakket om dette tidligere her. Det var flere som gjerne ville høre om mine opplevelser så jeg ville med glede dele dette med andre.

Man må slutte å være så bombastisk i sine uttalelser uten at man med sikkerhet vet hvordan det egentlig er. Dessuten er det ikke noe problem å snakke om dette her, fordi man er jo anonym og det er jo akkurat slike steder som dette man liksom skal ha muligheten til å lufte sine tanker og følelser uten at andre skal komme med tåpelige kommentarer. Det er dessverre ikke skjedd i denne tråden og jeg kommer ikke lenger til å svare på slike idiotiske innlegg. Dere får tro og mene akkurat hva dere vil, men jeg vet med meg selv hva som er riktig her.

Skrevet (endret)
Ja, her innrømmer du jo nettopp det både eg og andre har prøvd å seia lenge! At folk som driver med trekant, gjer det av den grunn at dei synst sex kun med partnaren sin, blir kjedelig over tid!!!

Hallo,

Det der går jo på din generelle åpenhet for nye opplevelser. Jeg lurer på om din holdning er et generelt "ÆSJ", eller et "hmm, interessant, fortell mer".

CoolDuckie, aka Den Lille Djevelen ;)

Endret av CoolDuckie
Skrevet (endret)
Vil det si at vi som velger å ikke ha trekant, har kjedelig sexliv? Eller bare prøvde du å ta Mirabella76, ved å synke ned på hennes nivå?

Se på det Mirabella76 skriver. Det oser av selvrettferdighet. Det går jo ikke bare på trekant.

CoolDuckie, AKA "Den Lille Djevelen"

Endret av CoolDuckie
Skrevet

Har mange deilige opplevelser med partneren min, men har aldri til dags dato skrevet om det på nettet. Sexlivet tydeligvis lett for deg å dele med ikke bare èn ekstra ser jeg.

Gjest Madam Felle
Skrevet (endret)
Se på det Mirabella76 skriver. Det oser av selvrettferdighet. Det går jo ikke  bare på trekant.

CoolDuckie, AKA "Den Lille Djevelen"

Helt greit, men er det dermed sagt at alle andre kan si hva de vil, fordi h*n begynte? Da er vi tilbake på barneskolen, der ingen har gjort noe gale fordi den ene gjorde noe først.

Endret av Madam Felle
Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg startet denne tråden for å fortelle om en deilig opplevelse min kjære og jeg hadde for jeg har snakket om dette tidligere her. Det var flere som gjerne ville høre om mine opplevelser så jeg ville med glede dele dette med andre.

Man må slutte å være så bombastisk i sine uttalelser uten at man med sikkerhet vet hvordan det egentlig er. Dessuten er det ikke noe problem å snakke om dette her, fordi man er jo anonym og det er jo akkurat slike steder som dette man liksom skal ha muligheten til å lufte sine tanker og følelser uten at andre skal komme med tåpelige kommentarer. Det er dessverre ikke skjedd i denne tråden og jeg kommer ikke lenger til å svare på slike idiotiske innlegg. Dere får tro og mene akkurat hva dere vil, men jeg vet med meg selv hva som er riktig her.

Hvorfor prøver du å rettferdiggjøre deg her inne? Spiller det egentlig noen rolle hva andre måtte mene? Dere tok et valg, og da er det opp til dere å leve med det. Hva andre måtte mene, er totalt likegyldig, for de har ikke noe med deres sexliv å gjøre.

Hva du vil fortelle og ikke fortelle, er også din avgjørelse. Men akkurat nå er det beste du kan gjøre, å slutte å prøve å forsvare deg ovenfor de som ikke har noen som helst forståelse for det dere valgte å gjøre. For du hjelper på en måte til å få det dere har opplevd til å bli noe ”feil”, som du bare må forsvare. I stedet for å bare være glad for det du har opplevd, og la alle andre mene hva de nå vil mene om saken.

Selvfølgelig er dette et diskusjonsforum, og da må man få diskutere. Men enkelte ting kan være like greit å bare fortelle, for så å la tråden være i fred. Spesielt når du merker at enkelte bare drar det lengre og lengre, jo mer du prøver å forklare/forsvare det.

De som mener dette er utroskap, har ikke peiling på hva de snakker om.

Skrevet

Helt enig med deg...Jeg kommer ikke til å svare på idiot innlegg mer...Takker alle dere andre for innlegg og støtte.. :klem:

Skrevet

Kaller du alle innlegg som ikke støtter det du mener, for idiot innlegg?

Du skjønner ikke at andre kan reagere på det du skriver, da burde du ikke skrive noe i det hele tatt. Første innlegget ditt virker veldig klumsete og barnslig (les: lo mye og masse fikling). Men nå begynner jeg virkelig å lure på din alder.

Gjest GJESTEKVINNEN
Skrevet
Kan godt tenke meg at man tyr til desperate ting når sexlivet blir dødt, kjedelig og ingenting hjelper. Men er det ikke bedre å jobbe heller med hverandre, enn å ødelegge det lille som er igjen ved å dra inn en tredjepart? Er det virkelig forsvunnet all gnist og seksuell glede?

Har hørt så mye om forhold som som må dra inn andre og gå i det ekstreme fordi sexlysten mot hverandre er borte. Syns at enten bør de søke all annen form for hjelp, eller kanskje revurdere hele forholdet. Utrolig trist at forhold må synke så langt ned. Lykke til uansett.

Gud for en hjelpeløs betraktning... :overrasket:

Det kan nok forekomme at "shaky" forhold begynner å eksperimentere med trekant/parbytte osv, for å "redde" forholdet. I slike forhold vil neppe trekant være særlig klokt.

Det vi imidlertid erfarer gjennom å lese her hva trygge og kjærlighetsfulle forhold i blant tillater seg, er faktisk noe helt annet, med et utgangspunkt som er helt forskjellig fra de forhold jeg siterer over her. For disse er trekanter noe spennende de gjør sammen, opplever sammen, og med fokus på hverandres opplevelse, men med en tredje deltaker som inderlig vet at han/hun må fylle statistens rolle. Og det har som regel han/hun ingenting i mot. Disse tredjepersonene skygger unna shaky forhold, de er som regel reflekterte mennesker, som i likhet med paret, bruker god tid til å bli kjent den/de andre i en ikke-seksuell setting. Den tredje ønsker også en trygg setting når man er klare til "å gå videre".

Skrevet
Gud for en hjelpeløs betraktning... :overrasket:

Det kan nok forekomme at "shaky" forhold begynner å eksperimentere med trekant/parbytte osv, for å "redde" forholdet. I slike forhold vil neppe trekant være særlig klokt.

Det vi imidlertid erfarer gjennom å lese her hva trygge og kjærlighetsfulle forhold i blant tillater seg, er faktisk noe helt annet, med et utgangspunkt som er helt forskjellig fra de forhold jeg siterer over her. For disse er trekanter noe spennende de gjør sammen, opplever sammen, og med fokus på hverandres opplevelse, men med en tredje deltaker som inderlig vet at han/hun må fylle statistens rolle. Og det har som regel han/hun ingenting i mot. Disse tredjepersonene skygger unna shaky forhold, de er som regel reflekterte mennesker, som i likhet med paret, bruker god tid til å bli kjent den/de andre i en ikke-seksuell setting. Den tredje ønsker også en trygg setting når man er klare til "å gå videre".

:klappe: Bra sagt!!! Er helt enig i det du skriver og sånn er det i vårt tilfellet. Har aldri hatt det så bra som jeg har med min samboer....

:hjerter_rundt:

Annonse
Skrevet
Helt greit, men er det dermed sagt at alle andre kan si hva de vil, fordi h*n begynte? Da er vi tilbake på barneskolen, der ingen har gjort noe gale fordi den ene gjorde noe først.

Vel, her føler jeg vel at det handler om mangel på presisjon fra min side. Det handler ikke om trekant/ ikke trekant for meg. Det handler om selvrettferdighet, livsglededrepende moralisme og en lukket holdning til nye opplevelser.

CoolDuckie, aka Den Lille Djevelen

Skrevet

Tråden anses nå som utdebattert og stenges nå.

Scorpina

(mod)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...