Gjest Endelig........ Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Endelig fant vi en som passet oss og et tidspunkt som passet for alle parter... Jeg satt på jobben i hele går og visste hva som skulle skje på kvelden og jeg skal love dere at dagen gikk langsomt.... Etter god mat og drikke gikk vi på soverommet.....Var sinnsykt nervøs og følte meg som en "fjortis" igjen, men det tok ikke lange tiden før det bare var deilig og veldig koselig.... Det var selvfølgelig litt fomling og fikling, men alt i alt en veldig deilig og koselig stund. Vi hadde det veldig morsomt og lo mye. Men fy flate så jeg fikk kjørt meg... Trenger nok mye mer trening her ja.... Så vi har da altså funnet en som vi kommer til å treffe fast så dette kan bare bli bedre og bedre. Øvelse gjør mester.....
Daiquiry Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Det var jeg som skrev dette...trodde jeg var logget inn....
Gjest Ulva35 Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Høres ut som dere har hatt en flott opplevelse og funnet en som dere har funnet både tonen og mer til med Har selv opplevd det, men han flytte utenlands og vi skynder oss langsomt og tar det som det kommer. Man skal ikke pese, men finne den som passer for en. Lykke til videre og kos dere masse
Daiquiry Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Helt enig, vi har ikke pest med dette eller stresset i det hele tatt....han dukket bare opp, og vi benyttet sjansen....lykke til dere også!!!
Gjest tidligere bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Så herlig.. Minns jeg leste om lysten din for leeenge siden, men godt at det endelg skjedde da Når skal dere møtes neste gang?
Høstjenta Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Lite spørsmål til dere som har vært med på trekant i en eller annen form, hvordan er dette? I forhold til følelser og sånt tenker jeg, fra både deg og din partner? Er litt skeptisk til hvorden dette kan gå greit for begge parter uten sjalusi og bråk....
Gjest Ulva35 Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Hei Høstjenta! Spørsmålet ditt er ikke så lett å svare på, men jeg skal prøve. Men husk at dette er utfra vårt ståsted da For det første: Jeg er midt i 40-årene og hadde trekant første gang når jeg var passert 40. For mitt vedkommende var jeg nok ikke moden før. Hadde jo fantasert om det, men snakke om det med partnere Ikke før jeg traff min mann. Vi har fra dag en hatt en makaløs komminikasjon, snakker om alt, også fantasier. Og vi snakket lenge, fantaserte lenge før vi satte fantasien ut i livet(ca et par år). Det måtte modnes, og noe press var det aldri. Det fører iallefall ikke til noe godt. Og man må være 110% trygge på hverandre og kjærligheten. Selv da vet man ikke hvordan man vil reagere. Derfor var det viktig for oss å avtale at hvis vonde føleser dukket opp underveis, var det ingen skam å snu Dette er jo også viktig å innvolere tredje person i. For oss har det vært viktig å bli kjent med denne personen på forhånd. Maile, msn snakk, og ikke minst snakke i telefonen. Og spørre venner synes vi ikke er noen god ide, og det har aldri vært aktuellt for oss. Men vi har fått nye venner et par ganger og det er fint. Og husk: Den personen dere innvolerer er også en person, ikke et leketøy.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Lite spørsmål til dere som har vært med på trekant i en eller annen form, hvordan er dette? I forhold til følelser og sånt tenker jeg, fra både deg og din partner? Er litt skeptisk til hvorden dette kan gå greit for begge parter uten sjalusi og bråk.... ← Skjønner nesten ikke spørsmålet. Følelsene er jo like sterke mellom paret i en trekant? Det er seksualiteten de velger å bruke sammen med en tredjeperson!
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Skjønner nesten ikke spørsmålet. Følelsene er jo like sterke mellom paret i en trekant? Det er seksualiteten de velger å bruke sammen med en tredjeperson! ← Deres valg, så klart. Sambo'n min hadde sex med to menn rett før hun traff meg. Det sliter JEG med... Så følelser er innvolvert uansett.
Gjest Ulva35 Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Deres valg, så klart. Sambo'n min hadde sex med to menn rett før hun traff meg. Det sliter JEG med... Så følelser er innvolvert uansett. ← At det er føleser innvolert er vel inndividuelt. For deg er det et problem at hun hadde seg med to menn før hun traff deg Dette kan jeg iallefall ikke skjønne. Det er jo fortid, og hvis dere kan kommunisere, så snakker dere vel. Og forteller du henne at dette ikke er noe du kan tenke deg, så bør hun vel respektere deg for det. Og hun har opplevd fantasien sin før hun traff deg. Og har vært ærlig nok til å dele det med deg. Respekter det, og lan fortid være fortid.
Gjest Form Ula Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 Deres valg, så klart. Sambo'n min hadde sex med to menn rett før hun traff meg. Det sliter JEG med... Så følelser er innvolvert uansett. ← Hvis du har som mål å finne en samboer/kjæreste som ikke har levd ut sitt seksualliv før hun møtte deg, så sliter du nok, ja, og kommer nok til å slite resten av livet. Bli voksen!
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #12 Skrevet 10. desember 2006 Hvis du har som mål å finne en samboer/kjæreste som ikke har levd ut sitt seksualliv før hun møtte deg, så sliter du nok, ja, og kommer nok til å slite resten av livet. Bli voksen! ← Hvis du ikke engang skjønner at mange synes det er veldig drøyt med gruppesex, så sliter du nok litt ja. Bli voksen!
Daiquiry Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Vi kommer nok ikke til å treffes igjen før etter nyttår...Skal jo klaffe med jobb og jul og sånt...Men vi har ukentlig kontakt med vedkommende og han er klar for en runde til. Det er digg å treffe en som man er så på nett med, men det tar jo litt tid før man blir kjent med hverandres kropper...Samboeren min tente enormt på at jeg hadde sex med en annen mann og jeg tente sinnsykt på å bli tilfredstilt av to menn samtidig..Vi prøvde ikke "sandwich" denne gangen, men det må prøves... Regner ikke med at gutta nekter... Det med følelser kan bli et problem hvis man ikke er 100% sikker på hverandre når man begynner å involvere et annet menneske. Vi har snakket om dette og er klar over risikoen, men for vår del var det bare deilig og koselig og vi skal DEFINITIVT gjøre dette mange ganger til....
Jalp Skrevet 16. desember 2006 #14 Skrevet 16. desember 2006 Jeg beundrer dere som får til dette med å involvere en tredje person. Selv har jeg et tilsvarende ønske, men da med to kvinner. Jeg har forsåvidt vært åpen om dette, men har fått MYE pepper for det. Men jeg har slått meg til ro med at min kone ikke vil dette. Jeg kunne imidlertid tenke meg å spørre deg om et spørsmål i den forbindelse. Det er sikkert hypotetisk, men aktuelt fordi det går litt på mekanismene i forhold til gjensidigheten i et forhold som du beskriver. Hvordan man bygger den tilliten som skal til for å få til dette. Ville det være greit for deg hvis mannen din ville ha med en kvinne ekstra? Hvorfor/ hvorfor ikke? Ærbødigst
Amygdala Skrevet 16. desember 2006 #15 Skrevet 16. desember 2006 Så moro å høre at dere har hatt en flott opplevelse Daiquiri! Husker du skrev at du hadde lyst til å prøve dette for en stund siden! Selv har jeg og samboeren min hatt trekant med ei ekstra jente flere ganger, også dette var veldig vellykket. Jeg vet ikke om jeg har noe godt svar på spørsmålet til Jalp, men for oss er nok mye av grunnen til at det har vært så vellykket at vi ikke har stresset noe med dette. Vi har tatt den tiden vi trengte for å bli klare, og vi har vært 100% åpne med hverandre hele veien. Det var jeg som tok opp temaet, og jeg som hele tiden har vært "pådriveren". Det tok vel ca 1 år fra vi snakket om det første gangen til det faktisk skjedde. Vi trengte det året til å "forberede oss" på, og til å finne ei jente vi begge var komfortabel med. Men når det endelig skjedde var det en fantastisk opplevelse som jeg absolutt ikke ville ha vært foruten.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2006 #16 Skrevet 16. desember 2006 Hvis du ikke engang skjønner at mange synes det er veldig drøyt med gruppesex, så sliter du nok litt ja. Bli voksen! ←
Gjest Form Ula Skrevet 17. desember 2006 #17 Skrevet 17. desember 2006 Hvis du ikke engang skjønner at mange synes det er veldig drøyt med gruppesex, så sliter du nok litt ja. Bli voksen! ← Jeg lurer på hvem som er mest voksen her... Uansett hva slags sex en partner har hatt i tidligere forhold, så er det ikke noe den nye har noe som helst med å gjøre! Skal man skamme seg fordi man har hatt et seksualliv før man møtte den partneren man nå har?
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2006 #18 Skrevet 17. desember 2006 jeg kunne aldri tenkt meg å "dele" min mann seksuelt med en annen kvinne. _Men_,-jeg er meget hetero og tenner overhodet ikke på kvinner. _Om_ jeg gjorde det så tror jeg helt sikkert at jeg hadde foreslått en ekstra kvinne i sengen. En bonus for meg og en bonus for min mann. Om min mann tente på tanken om en ekstra mann i sengen så hadde nok også han sagt ja til dette. Men nå er det slik at vi begge ikke tenner på vårt eget kjønn og heller ikke vil dele partneren med en av motsatt kjønn, så vi er "låst". Helt greit For de som er skrudd sammen litt anderledes enn oss, så tror jeg det sikkert at det kan føre til en piff for forholdet. personlig hadde jeg sagt et jublende jatakk til en ekstra mann i sengen, og min mann til en kvinne, uten at dette betyr at vi ikke elsker hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2006 #19 Skrevet 17. desember 2006 Jeg lurer på hvem som er mest voksen her... Uansett hva slags sex en partner har hatt i tidligere forhold, så er det ikke noe den nye har noe som helst med å gjøre! Skal man skamme seg fordi man har hatt et seksualliv før man møtte den partneren man nå har? ← Jeg lurer ikke på hvem som er mest "voksen" her. Det blir opp til den "nye" hva han/hun skal godta av tidligere oppførsel fra partneren. Hvis den "nye" ikke er interessert i å være sammen med en som har hatt former for sex man ikke liker, så kan den "nye" avbryte forholdet. Man trenger selvfølgelig ikke å skamme seg for å ha hatt et seksualliv før man møtte partneren, men man bør være klar over at det er ikke sikkert at den "nye" partneren beholder interessen, når vedkommende får høre hva den andre har drevet med tidligere.
Gjest Ulva35 Skrevet 17. desember 2006 #20 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Beklager, men sånne meninger og synsinger er slikt som får forhold til å trøble. Blant annet. Fortid er fortid, og nåtid er nå. Et hvert forhold burde begynne med at man er helt åpen mot hverandre, forteller om fortid og evetulle fremtidige fantasier, som man vet man har, og ta det derifra. Ingen skal noensinne presse noen, det fører ALDRI frem. Og så får man være voksen og glemme det som har vært engang. Det var jo før, og ikke nå. Se på det som en tettskrevet bok med opplevelser. Bla om på neste blanke ark, og bli enige om at her starter deres liv sammen. Og fortsett og opplev gode ting sammen, forstett å være åpne med hverandre. Har du et bål og glemmer å legge på mer ved, så dør det ut. Sørg alltid for å holde bålet varmt. Være ærlige, være åpne,snakke om alt, ikke presse, og dyrke kjærligheten, det er det viktigste i et hvert forhold enten man velger sex bare med hverandre eller en mer åpen livstil. Ingen ting er galt så lenge man er enige og har det godt. Så lenge man ikke bedrar og går bak ryggen på hverandre Endret 17. desember 2006 av Ulva35
Anbefalte innlegg