Gjest *Just-Me* Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Vil klippe meg, men aner ikke hva jeg kler.... og vet ikke om jeg tør å stole på frisørens mening.... selv om de burde ha litt peiling da... Nå har jeg laaaangt hår som bare henger rett ned. er så kjedelig. Vurderte om jeg kanskje kler å få det gradert ved ansiktet og få kort pannelugg.... Noen som har link til nettsider med div, frisyrer?? Hvilken frisyre passer til rundt og smalt ansikt osv??
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Jeg pleide også å ha langt hår som bare hang rett ned, og jeg ble så lei! Men så gikk jeg og fikk det gradert og oppklipt, samt en litt lang lugg. Nå (eller om 2 uker når jeg har klipt meg igjen) når håret meg til litt over skuldrene og jeg er kjempefornøyd med frisyren. Rufser den til og bruker litt Redken Rough Paste så blir det tipp topp. Jeg har ganske smalt fjes. Men jeg har ofte tenkt at jeg skal si at frisøren kan gjøre som han/hun vil.. Men jeg pingler ut når jeg sitter i stolen.. Har enda tilgode å finne en god side med masse frisyrer, desverre.. (de jeg har funnet er som regel frisyrer fra det glade 80- og 90-tall )
Gjest Meep Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 http://www.hairdresseruk.com/style/main.asp denne siden er ikke så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå