treningsjenta Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 ser i blokka at absolutt ingen har hengt frem dørkransen... er dt fordi det er for tidlig, eller fordi de blir stjålet her?? har nemlig ikke bodd her siden forrige jul så ingen aning... hva med de røde juledukene? har de kommet frem? det klær nemlig litt i fingrene her:)
Gjest Elfrida Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 De stedene jeg har bodd i blokk kommer ikke kransen opp før lille julaften. Og her i huset blir det til nød en juleduk, men jeg foretrekker å julepynte når det faktisk er jul og ikke flere uker i forveien. Men hver sin lyst. Det er ikke alle som gidder å ha juletre og pynt til 13. dag jul slik som meg heller.
Gjest -eline- Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Julekransen er oppe ja. Men resten venter vi med, mest fordi vi pusser opp og ikke har noen av de skikkelig møblene våre i leiligheta enda.
Arkana Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Ja, julekransen kom på døra 1. desember. Hjemme hos foreldrene mine pynter vi ikke før lillejulaften, men siden vi ikke feirer jul hos oss selv liker jeg å henge opp kransen litt tidlig.
Gjest Fruktfat Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 her hengte vi opp kransen 1 advent, har en lilla duk på bordet (det eneste lilla vi har). juledukene kommer til helga sammen med nissene eller helga etter sammen med juletreet.
Kvitil Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Har ikke hengt den opp ennu men der minnet du meg på det,takk. Jeg har kjøpt en ny fin håper den blir dekorativ der ute. Ellers pyntes det ikke før i juleuka.
Aster Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Har hengt opp krans på døra, men juledukene legger jeg på lillejulaften.
rugrat Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Kransen kom opp til 1.desember, og i dag la jeg på to røde løpere. Mer kommer i løpet av helga, og innen utgangen av neste uke er all pynten framme. Kun juletreet gjenstår da; det hugger vi selv og pynter på lille julaften.
Ugla Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Og her i huset blir det til nød en juleduk, men jeg foretrekker å julepynte når det faktisk er jul og ikke flere uker i forveien. Men hver sin lyst. Det er ikke alle som gidder å ha juletre og pynt til 13. dag jul slik som meg heller. ← Jeg gidder!! Her blir det ingen juleduk, eller annen julepynt, før lille-julaften!
Annie Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Har et hjerte hengende på døra hele året jeg.
Trønderpia Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Jeg gidder!! Her blir det ingen juleduk, eller annen julepynt, før lille-julaften! ← Jeg og! Vi pynter ikke før lille-julaften, for det er da jula starter for meg. Men vi har julepynten fremme til 20.dag jul, dvs 13. januar.
Gulltopp Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Planen var å henge opp kransen på døra i helga, men så rakk jeg det ikke og nå er jeg på jobb ute i Nordsjøen. Regner med å være tilbake på land 14. des og da skal kransen på døra. Resten av pynten kommer fram/opp lille julaften. Og jeg gleder meg såååååå til å pynte og ordne til jul.
brumma* Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 Her er både kransen på plass på døra og julepynten oppe inne. Vi feirer ikke jul hjemme, så da synes jeg det er greit at vi får litt jul her også. Jeg liker bedre å ha leiligheten julepyntet før jul (mens jeg pakker inn gaver, baker julekaker og hører på julemusikk) enn å ha pynten oppe flere uker etter julaften. Pynten forsvinner til nyttår hos oss.
mamma til to Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 her kom juledukene og kransen på døra og en del nisser og engler opp i dag. vi får familie besøk i helgen og de ser vi ikke før i romjulen, da vi kommer til dem. derfor ønsket jeg å invitere dem hit i et julepyntet hus. men for meg gjør det ingenverdens ting, for jeg elsker julen og alt som hører til. men jeg har ikke alt fremme mange dager etter nyttårsaften.... da ryddes det vekk ganske fort....
Mini_me Skrevet 8. desember 2006 #17 Skrevet 8. desember 2006 uff nei..... tenkte at DETTE året skulle jeg klare å få kransene på døra tidlig.....men det ser ikke sånn ut... juledukene gidder jeg ikke vaske og stryke.... før jul...De kommer på på lille julaften.....( jeg bruker ikke småduker)
Chassi Skrevet 8. desember 2006 #18 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Joda, 1. desember hang jeg julekrans (nyinnkjøpt. Håper den får henge i fred i år.... )på ytterdøra, mens resten av julepynten og dukene kommer på og frem lillejulaften. Henger ikke så lenge som til 20. januar. Antar vi tar det ned ca 4.-5. januar. Da er jula over for oss. Endret 8. desember 2006 av Chassi
kamela Skrevet 8. desember 2006 #19 Skrevet 8. desember 2006 Kransen på døra kommer vel opp en uke før jul, ellers er det jul i huset. Dukene venter jeg med til siste uka, men små løpere som jeg ikke risikerer å måtte vaske en gang før jul, er på plass!
Laban75 Skrevet 8. desember 2006 #20 Skrevet 8. desember 2006 Kransen kommer opp litt før jul hos oss - kanskje uken før. Juleduken kommer ikke på før julaften hos oss. Alt annet pynter jeg med lille julaften, men duken skal bevare seg pen til julekvelden (jeg har små barn) - så den kommer til sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå