Gjest Deffe Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Har gått fra å være slank til å bli tynn på noen uker nå, ikke ved slanking men av andre årsaker. Kjærleikstrøbbel, lite mat og mye fysisk trening i en periode. Har ikke hatt tenning eller tenkt på sex i det hele tatt denne perioden. Nå føler jeg imidlertid at penis har blitt mindre. Fettprosenten min er fryktelig lav nå, og jeg ser egentlig bare tynn og ekstremt definert ut. Mesteparten av underhudsfettet er borte, spesielt rundt magen. Er det fettlager rundt penis? Eller mye underhudsfett der til vanlig? Svamplegemet kan vel ikke krympe, men resten blir vel som kroppen generelt? Egentlig burde penis føltes større, sånn relativt sett, siden det har blitt mindre av meg? Noen som har erfaring med dette selv, eller hos partner?
CoolDuckie Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Egentlig burde penis føltes større, sånn relativt sett, siden det har blitt mindre av meg? Noen som har erfaring med dette selv, eller hos partner? ← Helt motsatt for meg. Når jeg er "definert" virker penis mye større. Min kjære har kommentert det. CD
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Min kjæreste sin penis krympet 5 cm når han gikk ned 10kg, har alltid lurt på hvorfor..... Men du har jo løsningen Deppa heter det du er!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Den blir nok heller seende større ut, siden fettputa rundt rota blir mindre/forsvinner. Har den krympet så er nok det av en annen grunn, uten at jeg kan komme på noen som helst grunn til at en kroppsdel skulle krympe.
Lestat Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Hmm, hvilken "kur" gikk du egentlig på når du deffa ?
Gjest Elfrida Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har aldri merket noe overflødig fett på en hard penis, hverken hos tynne er tjukke gutter. Hadde det gått an å få større penis ved å legge på seg har jeg en mistanke om at vi hadde hatt endel flere tjukkaser vandrende rundt...
Gjest DapperBloke Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Hmm, hvilken "kur" gikk du egentlig på når du deffa ? ← Det var det første som slo meg også..
Yme Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Det var det første som slo meg også.. ← Det hørtes ikke ut som en bra kur, hvertfall... Penis-deffing!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå