Gå til innhold

Fotografering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer regner dere med til fotografering? Vi holder på å konferere med fotografen nå, og er usikker på hvor lenge vi skal ta. Skal ha en kort vielse på ca 30 min hvor han også skal være til stede, han foreslo 3 timer, er det mye/lite??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hva dere vil ha ;)

Men tre timer er jo ganske lenge - han får ta del av vigselen, og velkomsten på festen (muligens?). Hva tenker dere - skal dere ha tradisjonelle bryllupsbilder? Vil dere ha foto av gjestene og festen?

Om dere vil ha vanlige bryllupsfoto pluss litt ekstra av vigsel osv synes jeg ikke tre timer er så lite.

Skrevet

Vi skal vies i den norske sjømannskirken i København. Det er kun jeg og min kommende mann og våres datter som reiser, ingen andre gjester.

Skal ta tradisjonelle bilder + litt annet. Skal muligens til en park 20 min unna, fotografen kjører oss og har med barnesete siden han har barn på alder med våres :)

Tror nok ikke han skal ta bilder i restauranten, eller kanskje starten på middagen så vi får foreviget de minnene også siden vi ikke har andre til å ta bilder, er jo litt koselig å ha....

Syns alt er så langt frem i tid (21. apr), men ser nå at vi bare må legge en kjøreplan for dagen alt nå med tanke på planleggingen. Aner ikke hvordan vi skal gjøre det, men kommer nok frem til noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...