*miolin* Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hei dere! Skriver for å få litt tips og råd. Har en lederstilling innenfor et område som er på topp nå i førjulstiden. Masse å gjøre hele dagene. Går i hundre. Mange ansatte jeg må oppmuntre og veilede, men hva gjør man når ens egen energi begynner å skrante...??? Har akkurat spontan abortert.. Var tidlig i svangerskapet, ikke planlagt graviditet. Legen sier det høyst sansynligvis var pga stress at jeg aborterte ... Dårlig matlyst men bånn gass på jobb. Det er denne julen jeg må vise mine sjefer over meg igjen, at jeg faktisk duger .. I ettermiddag har jeg fri. Høys sansynligvis blir det sofaen.. orker ikke en gang pakke inn julegaver. hva gjør man? Hvordan finne den ekstra energien? Tenker litt på massasje behandlinger o.l også, men ikke så innmari god råd nå .. kan ikke koste skjorta... Tips og råd tas i mot med stor glede klem klem lille meg
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Ta fri når du kan, gi deg selv tid til å slappe av. Er det noe du liker å gjøre, som får deg til å slappe av? Kanskje du burde ta deg råd til en times aromaterapi, f.eks? Gå en tur i skogen? Ikke kjør deg selv helt til bunns så du blir sykmeldt i flere mnd...
Hobgoblin Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Vær alene i rommet. Skru av tv'n, og ha dempet belysning - stearinlys er bra. Legg deg på sofaen. Drikk et eller annet som passer for deg (vin, te, kakao, kaffe, vann - hva som helst). Slapp helt av, og tenk igjennom hva du ønsker deg - til jul, av livet osv. Gjør absolutt ingenting i en times tid. Dette hjelper meg hvis jeg er sliten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå