Gå til innhold

Lokaler Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noe tips til lokaler med sjenkebev. i Oslo Nord/Øst? Regner med ca. 60-80 gjester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha et lukket selskap og ikke tar betalt for drinkene du serverer trenger du ikke skjenkeløyve.( Har akkurat sjekket m politiet)

Var jeg deg ville jeg sjekket diverse samfunnshus, vi skal ha selskap på Oppsal samfunnshus, de kan ta nærmere 170 stk.

Vi skal være hundre noe som betyr at vi får god plass!! Vi kan dekke på til kaffe i et annen salong enn der vi har spist middag og vi har eget røykerom.Praktisk!

Vi sjekket dessuten opp Bøler samfunnshus, der er det også god plass(120) men det var så nedslitt der!

Sjekk samfunnshusene på Grorud, Stovner, Veitvet osv, de kan virke dyre i pris men det er adskillig dyrere dersom du skal ha en resturant...

Good luck...

Skrevet

Hvilken kirke skal dere vies i? Det er mange menighetshus som er pene og som også har sjenkebevilgning. Sjekk der først, jeg tror de er rimelig og leie og dessuten har mange av de eget 'personell' som man kan leie i tillegg - dette sparer jo en masse tid og krefter for dere som skal arrangere. Så har jo de aller fleste steder et samfunnshus som er mulig å leie.

Lykke til og gratulerer med valg av livsledsager! :wink:

Skrevet

Har en liste over lokaler i oslo og omegn som du kan få, men da må du sende meg en pm med mailadressen din.

Skrevet

Nordre Skøyen hovedgård

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...