Smørblomsten Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Noen som skjønner hva jeg mener med gelèputer til å ha inni finsko? Husker ikke navnet. Lurer på om de fungerer bra eller om det er et dårlig salgstriks? Hvis man kjøper billige partysko, er sjansen større for at man slipper unna ømme føtter etter en kveld på byn?
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hei! Jeg skjønner hva du mener, jeg har iallefall et par sånne fra Scholl som er i et slags gele-lignende stoff og som man kan legge under tåballene i pensko. De fungerer utmerket og hjelper veldig i høy pensko, som oftest ikke er de beste å gå i... Anbefales iallefall av meg!
Gjest Deception Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 De geleputene demper litt, men ikke så mye som reklamen skal ha det til. I støvletter og sko som ikke er åpne, foretrekker jeg halvsåler i vanlig sålemateriale, som man får kjøpt i skobutikker og hos skomakere.
Gjest Virvel Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 De er redningen for meg! Det finnes mange ulike varianter i tillegg til dem du legger under tåballene også, bl.a. noen bittesmå du kan putte inn der skoen evt. trykker eller gnager.
Gjest Kitten Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg tror de fra Scholl heter "party feet", jeg er avhengig av mine hvertfall! Endret 7. desember 2006 av Kitten
Bex Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Det er en type som heter "Party Feet", hvertfall, tror de er fra Scholl. De funker bra for meg. Men blir mindre sliten i tåballene når man går på høye hæler. Men har bare prøvd det barbeint. Usikker på hvordan resultatet blir med strømper...
Fashion.Faux.Pas Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes det funker ganske bra, jeg!
Snøkule Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Funker ja! Dessuten er de veldig effektive dersom man har nylonstrømper og skoene er litt glatte inni. Slipper å skli fremover selvom man har høøøøye hæler
Tristessa Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Jeg bruker riktignok ikke så høye hæler, men det gjør at det blir mindre ubehagelig i lengden. Bruker Sholl Party Feet, liker at foten ikke sklir fremover på grunn av disse.
Smørblomsten Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2006 Takk for gode svar! Da skal jeg teste det ut :) Jeg hater egentlig å gå i høyhæla sko nettopp fordi jeg fort blir sliten, men hvis det kan hjelpe litt på er jo det bra!
Quirky Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Kan de geleputene (party feet) brukes flere ganger?
Smørblomsten Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 7. desember 2006 Kan de geleputene (party feet) brukes flere ganger? ← Mener jeg har lest bakpå pakken at de kan vaskes i lunkent vann. Men vet ikke om de er "evigvarende"
Gjest Deception Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Kan de geleputene (party feet) brukes flere ganger? ← Jepp. Du bare skyller dem i lunkent vann hvis de blir skitne.
Grace Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 De er redningen for meg! Det finnes mange ulike varianter i tillegg til dem du legger under tåballene også, bl.a. noen bittesmå du kan putte inn der skoen evt. trykker eller gnager. ← Hvor har du kjøpt de andre typene? Altså de som ikke puttes under tåballene? Jeg er på jakt etter partyfeet helputer.
Gjest Kitten Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 Mener jeg har lest bakpå pakken at de kan vaskes i lunkent vann. Men vet ikke om de er "evigvarende" ← De kan vaskes i maskinen på 30 grader fikk jeg beskjed om. Selv har jeg bare skylt de med varmt vann og zalo. De er nok ikke evigvarende jeg jeg har brukt mine masse uten at det er antydning til slitasje.
Lib Skrevet 7. desember 2006 #17 Skrevet 7. desember 2006 Bianco selger to varianter; en som limes permanent fast i et par sko, og en variant som kan flyttes fra sko til sko ettersom man trenger. Jeg elsker de ! I støvletter og lukkede pumps er det bedre med halvsåle
Mischa Skrevet 7. desember 2006 #18 Skrevet 7. desember 2006 Jeg syns det er litt oppskrytt.. men det er min mening Scholl sine "partyfeet" iallefall..
Gjest Virvel Skrevet 8. desember 2006 #19 Skrevet 8. desember 2006 Hvor har du kjøpt de andre typene? Altså de som ikke puttes under tåballene? Jeg er på jakt etter partyfeet helputer. ← Skobutikker. De fleste har en eller annen variant av geléputer, men ikke nødvendigvis Scholl.
Grace Skrevet 8. desember 2006 #20 Skrevet 8. desember 2006 Skobutikker. De fleste har en eller annen variant av geléputer, men ikke nødvendigvis Scholl. ← Ok. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå