Gå til innhold

Jeans tips til dere med inn ut fasong.

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Altså litt bred over hoftene, men smal og tynn i livet. Jeg er sånn, og har ihvrtfall ofte hatt problemer med å finne olabukser som sitter inntil i livet. Passer de i lårene er de for store i livet og motsatt.

Men nå jeg har kjøt en Crocker 329 -og den sitter fint og passe stramt hele veien. :)

Endret av Catwoman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har smale hofter, men jeg har typisk sprettrumpe. Dvs at jeg også sliter med at buksene står ut i livet når de passer meg over rumpa. Jeg er veldig fornøyd med H&M sine olabukser, modellen heter loyal. :)

Skrevet
Altså litt bred over hoftene, men smal og tynn i livet. Jeg er sånn, og har ihvrtfall ofte hatt problemer med å finne olabukser som sitter inntil i livet. Passer de i lårene er de for store i livet og motsatt.

Men nå jeg har kjøt en Crocker 329 -og den sitter fint og passe stramt hele veien.  :)

Størrelser?

Pris?

Butikk?

:sjenert:

Gjest Deception
Skrevet

Crocker er JCs eget merke.

Men jeg skjønner ikke helt. Har dere jeansen helt oppe i midjen? Det er jo der man er smalest, og midjen sitter jo ganske høyt oppe.

Skrevet

Men jeg skjønner ikke helt. Har dere jeansen helt oppe i midjen? Det er jo der man er smalest, og midjen sitter jo ganske høyt oppe.

Jeg er smalest akkurat der hvor navlen er. Og jeg sliter med samme problemet som trådstarter. I tillegg klarer jeg ikke bukser som er for lave i livet, da føler jeg ikke at de sitter på. Så det beste er noen som går litt inn i livet, så takk til tips her begge to, jeg skal sjekke de buksene ut.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har ikke buksa helt opp i livet nei, men jeg er likevel mye smalere der som livet på buksa sitter enn over hoftene, selv om midjen er det smaleste punktet. Og veldig mange jeans er ganske rette hele veien, og derfor blir de for store i "livet".

Denne crocker buksa er faktisk ikke så lav på livet heller - den går på oversida av hoftebeina.

De selger den på JC, jeg betalte 599 for min - og de har et ganske bredt størrelsesspekter tror jeg. Fra 25 eller 26 tommer i livet og opp til noen og tredve tipper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...