mamma til to Skrevet 7. desember 2006 #21 Skrevet 7. desember 2006 flott selskapskjole, mørk vinrødl. nydelig!
reiseglad Skrevet 7. desember 2006 #22 Skrevet 7. desember 2006 Vi giftet oss i bunad, både jeg og mannen min. Jeg hadde hatt min bunad noen år, men mannen min hadde nettopp fått sin, så det var første gang vi hadde de på oss sammen. Og vi hadde et lite bryllup med kun søsken, foreldre og forlovere med oss. Buketten var av egenplukkede blomster samt roser fra mammas hage, og for oss ble det den riktige måten å gjøre det på Hmm, og under bunaden min, der hadde jeg sexy undertøy og stay-ups, som mannen min på ingen måte var forberedt på......
Gjest Ballerina Skrevet 7. desember 2006 #23 Skrevet 7. desember 2006 Brudekjole!!! ...har faktisk Hardangerdrakt, så har jo det som skal til for å få en skikkelig "brureferd", men for meg er det helt utenkelig å gifte meg i bunad. Den bruker jeg jo ellers hvis det er noe - i vielser (har på meg kjole på festen da... det er så varmt med bunad...) Synes at når vi skal gifte oss så skal jeg være enestående, ikke en av mange med bunad (de fleste fra min forlovedes side bruker nemlig bunad i bryllup deriblant svigermor - vil jo ikke være lik henne på bryllupsdagen vår!!! ). Men jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt på det før...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå