Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Kan nokon anbefala meg nokre artige PS2 spel? Finst det til dømes noko ala Super Mario? :klø:
Lassie Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Larry, det synes jeg er morsomt. Det er ikke helt som Super Mario, da, men...
Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 Larry, det synes jeg er morsomt. Det er ikke helt som Super Mario, da, men... ← Kva går dette ut på?
Gjest itla Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg har ikke kjøpt dem ennå, men jeg har lyst på Ice Age 2 og We love Katamari (litt usikker på skrivemåten, gidder ikke å sjekke nå...). Litt sånn søte, totalt ikke-voldlige (tror jeg) spill. Har sjekket litt på Gamespot, ser du - for jeg ønsker meg også egentlig SuperMario. Men siden sambo spiller myyye mer enn meg bestemte han at vi skulle ha PS2, ikke Nintendo. Edit: Trykkleif Endret 7. desember 2006 av itla
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Ratchet & Clank Jak & Daxter Rayman Disse spillene har kommet med forskjellige spill. Alle ligner på Super Mario. Du må hoppe og sprette gjennom ulike baner og samle ulike ting. Kanskje slåss litt og løse ulike oppgaver. Spillene er ikke nye så du burde få de for en billig penge.
Gjest Virvel Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Crash Bandicoot (plattformspill som kom i flere utgaver for noen år siden)
Minnie27 Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Ratchet & Clank Jak & Daxter Rayman Disse spillene har kommet med forskjellige spill. Alle ligner på Super Mario. Du må hoppe og sprette gjennom ulike baner og samle ulike ting. Kanskje slåss litt og løse ulike oppgaver. Spillene er ikke nye så du burde få de for en billig penge. ← Skriver under på Jak&Daxter, men da spesielt 1'ern. Er noen år siden dette ble gitt ut, men spillet er meget bra og underholdende med en ok vanskelighetsgrad. Anbefales!
Titti72 Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Ratchet & Clank Jak & Daxter Rayman Disse spillene har kommet med forskjellige spill. Alle ligner på Super Mario. Du må hoppe og sprette gjennom ulike baner og samle ulike ting. Kanskje slåss litt og løse ulike oppgaver. Spillene er ikke nye så du burde få de for en billig penge. ← Crash Bandicoot (plattformspill som kom i flere utgaver for noen år siden) ← Dette er jeg enig i. Jeg har alle spillene og digger dem. Bortsett fra det siste Ratchet & Clank.
Gjest Virvel Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Det finnes et Crash Bandicoot-spill som minner om Mario Kart også, forresten. Crash Team Racing tror jeg det heter.
Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2006 No har eg notert ned alle forslaga, og syns spela verkar artige (søkte etter dei på nettet)! Kom gjerne med fleire forslag
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Du har også Sly Racoon. Har ikke spilt disse. Til jul i fjor kjøpte jeg Psychonauts. Det er samme folka som lagde Grim Fandango (eventyrspill til PC) med masse humor. Jeg har ennå ikke spilt det. Skulle spare det til jula og så ble jeg skadet og så ble det borte i flyttinga og så.... Tror jeg får lete litt slik at jeg kan spille det denne jula. Gleder meg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå