snusmus Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hei! Jeg er en 17 år gammel jente som bor på hybel med min 19 år gamle kjæreste. Han snuser og jeg prøvde det en gang. Jeg taklet ikke smaken og begynte å brekke meg. Her om dagen var han ute og jeg ville prøve snus igjen for å se om det ga noen ''rus''. Jeg tenkte at jeg kunne jo prøve å ta snusen andre plasser enn under leppa og bestemte meg for å prøve å stappe litt inn i vagina. Dette var deilig de første 10 minuttene før jeg skulle prøve å få alt ut igjen, endel snus ble liggende igjen og det er rett og slett umulig og få det ut igjen. Det svir og er ekstremt flaut for jeg tørr ikke si det til kjæresten min. Problemet er å få ut alt snusen og jeg lurer på om noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få alt ut?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Auda. Lege er vel det som vil fungere best, men kanskje du kan "skylle" det ut på et eller annet vis?
snusmus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 Auda. Lege er vel det som vil fungere best, men kanskje du kan "skylle" det ut på et eller annet vis? ← Hvis jeg skyller kan jeg ikke risikere at snusen bare blir liggende lenger oppe i vagina? For vannet renner ut men snusen vil jo lett kunne feste seg lenger oppe?
Gjest Blodbruden Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Håper i Skruf's navn at det var porsjonsnus han typen din bruker? De teposene er vel ikke så vanskelige å få ut. Mener du at du har glemt igjen et par stykker der inne? Eller har du trøkket inn en halv boks General Original Gjørme? Du gjør meg kvalm, og jeg har vært midtsidepike i Aktuell Rapport.
snusmus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 Håper i Skruf's navn at det var porsjonsnus han typen din bruker? De teposene er vel ikke så vanskelige å få ut. Mener du at du har glemt igjen et par stykker der inne? Eller har du trøkket inn en halv boks General Original Gjørme? Du gjør meg kvalm, og jeg har vært midtsidepike i Aktuell Rapport. ← Han snuser ikke posesnus nei, han har endel snusbokser liggende i fryseren som han kjøper med fra Sverige og han sverger til løs snus.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Hvis jeg skyller kan jeg ikke risikere at snusen bare blir liggende lenger oppe i vagina? For vannet renner ut men snusen vil jo lett kunne feste seg lenger oppe? ← Må i såfall være at du får vannet "bak" snusen på et eller annet vis. Har du en slik sprøyte som brukes til å dosere sæddrepende middel så vil nok den fungere, men ikke alle har slikt i hus. Kanskje det blir brukt slike med soppmiddel også?
snusmus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2006 Må i såfall være at du får vannet "bak" snusen på et eller annet vis. Har du en slik sprøyte som brukes til å dosere sæddrepende middel så vil nok den fungere, men ikke alle har slikt i hus. Kanskje det blir brukt slike med soppmiddel også? ← Selger de slike ting løst på apoteket? Isåfall får jeg ta meg en tur dit imorgen og kjøpe en slik og prøve.
Gjest Blodbruden Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Bare en metode hjelper, som jeg har gjort så mange ganger før. Av helt andre grunner selvsagt... Legg deg på rygg i badekaret, spre beina, åg ta av slangen på hånddusjen. Spyl lenge og vel der inne. Da jeg var 15 trodde jeg at jeg kunne unngå graviditet på denne måten. Jeg tok feil. Men det funker nok for deg!
Gjest StockDama Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 skyll godt, skyll lenge, skyll opptil flere ganger, om du etter en tid fortsatt skulle merke svie, da kan du oppsøke sykesøster/lege. ingen grunn til panikk enda.
snusmus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2006 Bare en metode hjelper, som jeg har gjort så mange ganger før. Av helt andre grunner selvsagt... Legg deg på rygg i badekaret, spre beina, åg ta av slangen på hånddusjen. Spyl lenge og vel der inne. Da jeg var 15 trodde jeg at jeg kunne unngå graviditet på denne måten. Jeg tok feil. Men det funker nok for deg! ← Vel, kanskje den metoden funker men risikoen er der enda fordi snusen vil ikke akkurat flyte ut med vannet.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Selger de slike ting løst på apoteket? Isåfall får jeg ta meg en tur dit imorgen og kjøpe en slik og prøve. ← Ja, jeg har iverfall kjøpt slik sprøyte til sæddrepende middel løst. Men aner ikke om den hadde fungert til vann. Kanskje heller spørre etter en vanlig sprøyte uten spiss, de holder iverfall vann (Mener nå fortsatt at lege hadde vært lurest, men jeg forstår godt at det ikke frister heller)
Gjest Blodbruden Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Jo, det vil den nok, bare spyl lenge. Det er deilig også. Jeg pleier å onanere slik, enda jeg er snart 60 og nygift. Glad man er anonym på nettet :-)
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Jo, det vil den nok, bare spyl lenge. Det er deilig også. Jeg pleier å onanere slik, enda jeg er snart 60 og nygift. Glad man er anonym på nettet :-) ← Jeg er i såfall overrasket om du ikke har kronisk sopp og det som verre er. Skjeden skal IKKE skylles, annet enn i krisetilfeller, og det vil jeg forsåvidt si at snus kategoriserer som.
snusmus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 7. desember 2006 Får ikke sove fordi det svir noe jævlig og føler meg helt øm, tror ikke det er mulig og kjøre noen dusjstråle rett der så ømt som det føles.
Gjest Blodbruden Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Gå til badekaret og gjør som jeg sa. Endret 7. desember 2006 av Blodbruden
Gjest Gjest_Olga_* Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 Jeg lurer på hvordan det går med deg nå, TS. Håper du har lært at det er porsjonssnus som gjelder når man vil snuse musa si...
Gjest Piper Skrevet 7. desember 2006 #17 Skrevet 7. desember 2006 Får ikke sove fordi det svir noe jævlig og føler meg helt øm, tror ikke det er mulig og kjøre noen dusjstråle rett der så ømt som det føles. ← Enten så gjør du det og det er ømt en liten stund, eller du velger å ikke gjøre det og det blir bare verre. For det blir nok verre, om du ikke prøver tipset med å skylle ut snusen. Men for all del, det er du som skal gå med det
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #18 Skrevet 7. desember 2006 Enten så gjør du det og det er ømt en liten stund, eller du velger å ikke gjøre det og det blir bare verre. For det blir nok verre, om du ikke prøver tipset med å skylle ut snusen. Men for all del, det er du som skal gå med det ← Ok, jeg valgte og skulke skolen idag og følge rådet om underspyling. Jeg var alene hjemme fordi kjæresten min jobber. Under spylinga kom det endel snus ut men det kom også blod ut. Dette førte da til at jeg besvimte og våkna 5-10. Jeg våkna med en enorm skallebank. Gikk og la meg på sofaen etterpå, der lå jeg og svetta som bare det og det var enda en del blod som kom ut. Da kjæresten min kom hjem så la han merke til at jeg var syk og ville sende meg på legevakta, jeg sa det ikke var noen vits for det kom sikkert til å gå over. Han vet jo ingenting om hva som har skjedd og jeg er altfor flau for å gå til legen. Hva kan jeg gjøre?
Gjest Piper Skrevet 7. desember 2006 #19 Skrevet 7. desember 2006 Kom deg til legen, for du kan jo risikere å ha fått en infeksjon. Legen har taushetsplikt, og de har nok opplevd både det ene og det andre.
snusmus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 7. desember 2006 Glemte visst og logge inn da jeg skrev det siste innlegget, noe som førte til at jeg ikke fikk redigert div. skrivefeil.
Fremhevede innlegg