Gå til innhold

Euro Business School

Gjest prestekrage

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage

På nyåret skal vi på jobben starte på Euro Business School. Og med mitt vite-behov er jeg super nyskjerrig...

Har kikket litt på nettsidene, men ble ikke så veldig mye klokere. Før det ble bestemt at vi skal starte med dette har jeg lenge tenkt på å ta mere utdanning på fritiden.

Men nå sitter jeg da å lurer. Vil EBS "kreve" mye av fritiden min/ egeninnsats? Eller vil det være "mulig" å ta andre studier i tillegg? (Er alenemamma så har jo bare tiden etter vesla har sovnet om kveldene)

Hadde blitt kjempeglad om noen har erfaringer å dele...

(vet ikke om det er av betydning, men bedriften jeg jobber i er ett mediehus hvor arbeidsbeskrivelsen min innebærere mye salg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt sendt på kurs med jobben på dette stedet. Og for meg var dette bare tull. Ledelsen angret nok litt etterpå også, siden de hadde gått med på en lite fordelaktig avtale (men som var veldig fordelaktig for ebs) og siden vi ansatte ikke følte vi fikk noe ut av det. Eneste vi måtte gjøre etter kurset var å fylle ut et skjema. Selv om jeg gjorde det hver uke, fikk jeg ikke noe kursbevis, siden de tydeligvis ikke hadde registrert min innsats (det var svært få som fikk kursbevis). det tok forøvrig ikke lang tid å fylle ut skjemaene.

Og maken til selvfølgeligheter som de liret av seg på det kurset skal man lete lenge etter. Det tar ikke mye tid for å delta, men den lille tiden man bruker føles totalt bortkastet. Hvis du har lyst til å videreutdanne deg vill jeg nok satset på noe annet, for det er ikke mye å skryte av å vise fram et kursbevis derfra.

Men: nå vet jeg ikke hva slags kurs dere skal på, men min erfaring fra det kurset jeg deltok på var at dette bare var tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...