Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "farlig" eller dårlig for magen å spise bær som fremdeles er fryste (altså ikke tinte)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Vet ikke, men hva bruker man frosne bær til annet enn smothie?

Skrevet

Nei det er ikke verre enn å fex spise is ;)

Skrevet
Vet ikke, men hva bruker man frosne bær til annet enn smothie?

Jeg synes fryste bær er godt med varm honning på :P

Skrevet

det er også godt med varm vaniljesaus på :)

Skrevet
det er også godt med varm vaniljesaus på :)

Tiner du dem først? :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg spiser gjerne delvis tinte bær til frokost. Delvis fordi det er vanskelig å tine jevnt i mikrobølgeovn hvis man ikke legger dem utover en tallerken, og knapt da. Spises med cottage cheese, gjerne også litt nøtter.

Skrevet
Tiner du dem først? :)

Kommer an på om de er singelfryste eller ikke. singelfryste blåbær fex heller jeg bare varm vaniljesaus over, eventuellt varm vaniljelettyoghurt. litt større bær eller sukra bær lar jeg tine littegrann :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg spiser gjerne delvis tinte bær til frokost. Delvis fordi det er vanskelig å tine jevnt i mikrobølgeovn hvis man ikke legger dem utover en tallerken, og knapt da. Spises med cottage cheese, gjerne også litt nøtter.

Jeg spiser ikke nøtter, men kanskje jeg skal prøve å spise det med cottage cheese.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg lager av og til dessert av singelfrosne blåbær og vaniljesaus. I motsetning til Evelina så liker jeg best kald vaniljesaus :)

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hørt at hvis man spiser frosne bær øker det forbrenningen for da bruker kroppen mer tid på å varme opp bærene førde kan fordøysen, eller noe i den duren..Har noen av dere hørt det?

Tina :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg har hørt at hvis man spiser frosne bær øker det forbrenningen for da bruker kroppen mer tid på å varme opp bærene førde kan fordøysen, eller noe i den duren..Har noen av dere hørt det?

Tina :)

Har hørt det om kaldt vann. Lurer på om det ikke var en tråd her inne om det for noen måneder siden? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...