Devana Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Er det "farlig" eller dårlig for magen å spise bær som fremdeles er fryste (altså ikke tinte)?
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Vet ikke, men hva bruker man frosne bær til annet enn smothie?
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Nei det er ikke verre enn å fex spise is
Devana Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 Vet ikke, men hva bruker man frosne bær til annet enn smothie? ← Jeg synes fryste bær er godt med varm honning på
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 det er også godt med varm vaniljesaus på
Devana Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 det er også godt med varm vaniljesaus på ← Tiner du dem først?
Gjest Deception Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Jeg spiser gjerne delvis tinte bær til frokost. Delvis fordi det er vanskelig å tine jevnt i mikrobølgeovn hvis man ikke legger dem utover en tallerken, og knapt da. Spises med cottage cheese, gjerne også litt nøtter.
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Tiner du dem først? ← Kommer an på om de er singelfryste eller ikke. singelfryste blåbær fex heller jeg bare varm vaniljesaus over, eventuellt varm vaniljelettyoghurt. litt større bær eller sukra bær lar jeg tine littegrann
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Jeg spiser gjerne delvis tinte bær til frokost. Delvis fordi det er vanskelig å tine jevnt i mikrobølgeovn hvis man ikke legger dem utover en tallerken, og knapt da. Spises med cottage cheese, gjerne også litt nøtter. ← Jeg spiser ikke nøtter, men kanskje jeg skal prøve å spise det med cottage cheese.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Jeg lager av og til dessert av singelfrosne blåbær og vaniljesaus. I motsetning til Evelina så liker jeg best kald vaniljesaus
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har hørt at hvis man spiser frosne bær øker det forbrenningen for da bruker kroppen mer tid på å varme opp bærene førde kan fordøysen, eller noe i den duren..Har noen av dere hørt det? Tina
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har hørt at hvis man spiser frosne bær øker det forbrenningen for da bruker kroppen mer tid på å varme opp bærene førde kan fordøysen, eller noe i den duren..Har noen av dere hørt det? Tina Har hørt det om kaldt vann. Lurer på om det ikke var en tråd her inne om det for noen måneder siden? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå