Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noe på gang med en mann som jeg kjenner, er interessert i- og har vært med han sikkert 6 ganger hjem tidligere uten at noe har skjedd.

I helgen var jeg skikkelig full/ han helt edru, og jeg hadde sex med han-husker ikke så mye. Når jeg tenker etter burde han vel være fornuftig nok til og ikke ha sex med meg når jeg var så dritings?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kanskje han ikke er det da...

Hva er det som har skjedd etterpå? Har han unnskyldt seg? eller gjort noe mer ut av det?

Hva jeg synes: Jeg synes han har gjort noe veldig dumt!

Skrevet

Jeg fikk en ganske kraftig reaksjon om morningen, jeg bare gikk.

Hva han gjorde etterpå? skrev meldinger om at han ville bli kjent med meg. Og vi skal treffes igjen- men nå er jeg jaggu ikke sikker mer.

Skrevet

Hvorfor var du full og ikke han? Jeg syns det er drøyt å umiddelbart trekke den konklusjonen om at han utnyttet deg, særlig når han sier i ettertid at han vil noe mer...

Skrevet
Hvorfor var du full og ikke han? Jeg syns det er drøyt å umiddelbart trekke den konklusjonen om at han utnyttet deg, særlig når han sier i ettertid at han vil noe mer...

Nei, nei- ikke misforstå.

Jeg trekker ikke den konlusjonen. Jeg var full pga jeg var på byen etter bursdags fest med venner-og han på kino-så tok jeg kontakt og han møtte meg. ( som vi har gjort de siste ukene)

Synes han gjorde det klart med meldinger at han synes det var kjekt i mitt selskap og at han var klar for å bli kjent med meg. MEN jeg synes egentlig at han burde tatt hensyn til at jeg var veldig full og han edru.

Skrevet

Mnja, du vet, hi hi vi jenter kan være ganske overbevisende når vi har fått litt mye i magen......

det kan godt være at han rett og slett ikke greidde å motstå deg vettu ;)

Syns du skal hive deg utpå, jeg, hvis du virkelig liker denne fyren. Var han drittsekk ville han jo takket for seg når han hadde fått snøret i bånn for å si det bokstavelig *fnis*

Skrevet

Jeg hadde stusset over en person som hadde sex med en såpass ukjent partner i når han/hun var full. For hvorfor? Tror han at det ikke er håp i edru tilstand, eller var det som evelina sier, at han ikke klarte motstå deg? Der er det vel kun du selv som vet hvor pågående du var i forhold til han.

Jeg hadde i det minste villet ha en forklaring, og sett an hva jeg hadde gjort etter det.

Skrevet
Mnja, du vet, hi hi vi jenter kan være ganske overbevisende når vi har fått litt mye i magen......

det kan godt være at han rett og slett ikke greidde å motstå deg vettu ;)

Syns du skal hive deg utpå, jeg, hvis du virkelig liker denne fyren. Var han drittsekk ville han jo takket for seg når han hadde fått snøret i bånn for å si det bokstavelig *fnis*

:sjarmor:

Skrevet

Kan jo hende han bare ikke tenkte så langt første gangen da... Vi gutter har en tendens til å gjøre det :\

Så det kan jo bare være en stor feil han har gjort :P Mens hensikten egentlig ikke var noe negativ i det hele tatt.

Har du spurt han om hva han mente med det da? Eller forklart han at du synes det var litt feil at han gjorde det da du var i den tilstanden?

Skrevet
Jeg hadde stusset over en person som hadde sex med en såpass ukjent partner i når han/hun var full. For hvorfor? Tror han at det ikke er håp i edru tilstand, eller var det som evelina sier, at han ikke klarte motstå deg? Der er det vel kun du selv som vet hvor pågående du var i forhold til han.

Jeg hadde i det minste villet ha en forklaring, og sett an hva jeg hadde gjort etter det.

Det er en bekjent- kamerat av kamerat, vi har hatt sporadisk kontakt i 8 år. Tror nok han har hatt ett godt øye til meg tidligere...Han synes jeg er søt og smart og har sexy rompe

Skrevet
Kan jo hende han bare ikke tenkte så langt første gangen da... Vi gutter har en tendens til å gjøre det :\

Så det kan jo bare være en stor feil han har gjort :P Mens hensikten egentlig ikke var noe negativ i det hele tatt.

Har du spurt han om hva han mente med det da? Eller forklart han at du synes det var litt feil at han gjorde det da du var i den tilstanden?

Nei, har ikke gjort annet enn å sende en melding og fortalt at jeg helst liker å ha sex i edru tilstand ;) tror ikke hensikten var å utnytte meg, men likevel, merker jeg ikke liker det.

Skrevet

Synes faktisk du heller bør passe på deg selv. Du er voksen, du ville hasex, og det med en du har noe på gang med.

Jeg mener du overreagerer stort her. Trorjeg hadde blitt litt pisst om jeg var mannen i denne situasjonen.

Skrevet
Synes faktisk du heller bør passe på deg selv. Du er voksen, du ville hasex, og det med en du har noe på gang med.

Jeg mener du overreagerer stort her. Trorjeg hadde blitt litt pisst om jeg var mannen i  denne situasjonen.

Hvorfor det? han vet jo ikke om noen av tankene mine. Ikke får han vite det heller. Var ikke meningen å overreagere, var bare tanker jeg hadde og spurte om meninger ;)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg synes også dette virker som du overreagerer litt... Hvis du har vært med ham hjem seks ganger før (selv om det ikke har skjedd noe), virket det ikke så veldig overilt heller ;)

Hvis du ikke var så full at du ikke hadde greid å si nei om du ikke ville, synes jeg ikke han har gjort noe galt. Virker som han oppfører seg bra, mener jeg.

Skrevet

Vel, uansett så får han aldri vite om tankene mine ang dette, ingen skade skjedd med andre ord. Å få forskjellige synspunkter hjelper meg å sette ting i perspektiv. Det skjer aldri igjen uansett, takker for svar :)

Skrevet

Jeg tenker helt annerledes. Jeg synes det å ha vært med en mann hjem seks ganger er for nærmest en vane å regne, jeg synes ikke akkurat du er tidlig ute med å ha sex da. Heller tvert imot. Ganske forsiktig er du. Og sex i fylla - vel, det er jo helt vanlig. Du er jo et voksent menneske, en mann utnytter ikke en kvinne seksuelt med mindre han lyver til henne for å få henne til sengs eller hun ikke vil. Selv om du var full og kåt, og han edru, har han ikke utnyttet deg. Dere har hatt sex. Og så?? At han i tillegg har sagt han ønsker å treffe deg igjen, er vel å forstå som at han er interessert i deg?

Jeg synes ikke dette er noen sak, jeg skjønner ikke problemet. At du synes det er vanskelig, er selvsagt helt greit. Men du ville ha synspunkter, så derfor sier jeg hva jeg mener :) . Jeg synes ikke sex er hellig, og jeg synes heller ikke at det å være ute etter "en ting" er umoralsk. Det er helt i orden, så lenge en ikke lyver for noen, selvsagt. Jeg reagerer da heller på den litt "pripne" problemstillingen din. Men vi er nok ganske forskjellige. ;)

Skrevet
Jeg tenker helt annerledes. Jeg synes det å ha vært med en mann hjem seks ganger er for nærmest en vane å regne, jeg synes ikke akkurat du er tidlig ute med å ha sex da. Heller tvert imot. Ganske forsiktig er du. Og sex i fylla - vel, det er jo helt vanlig. Du er jo et voksent menneske, en mann utnytter ikke en kvinne seksuelt med mindre han lyver til henne for å få henne til sengs eller hun ikke vil. Selv om du var full og kåt, og han edru, har han ikke utnyttet deg. Dere har hatt sex. Og så?? At han i tillegg har sagt han ønsker å treffe deg igjen, er vel å forstå som at han er interessert i deg?

Jeg synes ikke dette er noen sak, jeg skjønner ikke problemet. At du synes det er vanskelig, er selvsagt helt greit. Men du ville ha synspunkter, så derfor sier jeg hva jeg mener  :) . Jeg synes ikke sex er hellig, og jeg synes heller ikke at det å være ute etter "en ting" er umoralsk. Det er helt i orden, så lenge en ikke lyver for noen, selvsagt. Jeg reagerer da heller på den litt "pripne" problemstillingen din. Men vi er nok ganske forskjellige. ;)

heheh, må bare kommentere dette. Er vel litt prippen-men jobber med saken, du skulle bare hørt meg som naiv og umoden 19 åring du;) hehehhehehe :)

Skrevet
heheh, må bare kommentere dette. Er vel litt prippen-men jobber med saken, du skulle bare hørt meg som naiv og umoden 19 åring du;) hehehhehehe :)

Hihi :) . Vi blir nok mer blasert med årene, ja... (Og det er jo herlig også, når en kommer til punktet der en kan "kose seg" med en mann, om en har lyst, uten å tenke på hvilket nummer i rekken han er, om en er forelsket eller ei eller annet som tar brodden av flørten og lidenskapen.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...