Søtpotita Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Eg kjøpte meg Squin-buksa frå HM (198 kroner), og syns den var heilt super! Kunne godt tenkt meg fleire Er det nokon her som kan anbefala nokre fantastiske drainpipes?
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Den er jo å få i flere vasker og farger da
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg kjøpte meg fantastiske bukser fra 7 for all mankind. Den var dyr, men er en av de beste buksene jeg har hatt!
Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 Den er jo å få i flere vasker og farger da ← Ja, finst den i blå også? Kva er eigentleg forskjellen på dei som kostar 198 kr og dei som kostar 298/398 kr? Finst desse i butikkane også eller kun i Rowells?
Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjøpte meg fantastiske bukser fra 7 for all mankind. Den var dyr, men er en av de beste buksene jeg har hatt! ← Det blir nok dessverre for dyrt for ein fattig student, men når eg får meg jobb
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ja, finst den i blå også? Kva er eigentleg forskjellen på dei som kostar 198 kr og dei som kostar 298/398 kr? Finst desse i butikkane også eller kun i Rowells? ← De finnes i alle fall i et par forskjellige blåfarger/vasker. De selges også i butikk ja. Hva som er forskjellen mellom de billigste og de "dyreste" vet jeg dessverre ikke. Endret 7. desember 2006 av Sprilla
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 kjøpte en råfin en på Jc av merket Crocker. Rimelig var den også. Nå endte jeg med å bytte den da fordi jeg byttet inn støvlettene. Jeg er godt voksen og noe for tynn så uten høye støvletter så ble det ikke helt ok.
Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2006 kjøpte en råfin en på Jc av merket Crocker. Rimelig var den også. Nå endte jeg med å bytte den da fordi jeg byttet inn støvlettene. Jeg er godt voksen og noe for tynn så uten høye støvletter så ble det ikke helt ok. ← Crocker, ja. Eg har faktisk vurdert det jeansmerket før, kanskje eg skal ta meg ein tur innom JC?
Karamba Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har også squin-buksa. Er kjempefornøyd med den! Har også en blå drainpipes (jeans) som jeg har kjøpt på Vila. Sitter utrolig fint på!
SJP Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Ja, finst den i blå også? Kva er eigentleg forskjellen på dei som kostar 198 kr og dei som kostar 298/398 kr? Finst desse i butikkane også eller kun i Rowells? ← Den du kjøpte koster faktisk 129 i nettshopen til hm nå. Jeg har selv den til 198, og den finnes bare i svart så vidt jeg veit. Har prøvd noen av de som er litt dyrere, og de er helt annerledes i fasongen. På meg så ble de for trange i livet og for stor på rumpa. Mens den til 198 sitter perfekt. Egentlig hadde jeg tenkt til å ambefale jeans fra sass&bide, men de blir kanskje litt for dyre(2000kr) Men de varer hvertfall mye lenger enn de billigere, og er også mye finere i fasongen.
Gjest Deception Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjøpte nylig et par drainpipes fra Dr. Denim, og betalte 500. Det eneste er at de er litt høye i livet, som jeg ikke helt har bestemt meg for om jeg liker, mote eller ikke mote. Ellers er Diesel Liv fin, men ikke helt klistret på i leggen. Eller Sass&Bide.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Diesel Liv er min favoritt. Liker at den ikke er så stram i leggen. Ellers har jeg en ok fra H&M.
Gjest Deception Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Diesel Liv er min favoritt. Liker at den ikke er så stram i leggen. Ellers har jeg en ok fra H&M. ← Vet du forresten om Liv finnes i annet enn i stretch? Den jeg har er mørkeblå og i stretch, og tøyer seg ganske mye i bruk.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Vet du forresten om Liv finnes i annet enn i stretch? Den jeg har er mørkeblå og i stretch, og tøyer seg ganske mye i bruk. ← Er ikke den svarte uten stretch? Min tøyer seg i alle fall også endel i bruk, er sjeleglad jeg kjøpte den trangeste, selv om jeg var litt fortvilet de første to timene
Gjest Deception Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 Er ikke den svarte uten stretch? Min tøyer seg i alle fall også endel i bruk, er sjeleglad jeg kjøpte den trangeste, selv om jeg var litt fortvilet de første to timene ← Den svarte vet jeg ikke. Min mørkeblå er i str 25, og selv om den er trang som nyvasket, kunne den godt vært trangere. Men det finnes ikke mindre, og jeg vet at de uten stretch er trangere. En lys Liv fikk jeg knapt over leggene i str 26.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 squin buksa kommer visstnok i HMs julekalender til 98 kroner....
Kame Skrevet 7. desember 2006 #17 Skrevet 7. desember 2006 Haha, FFP, jeg skulle akkurat tipse om det samme. Har du også nettopp lest Engla? :D
Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 7. desember 2006 (endret) squin buksa kommer visstnok i HMs julekalender til 98 kroner.... ← Kva vil dette sei? Julekalendar? Ellers myyyykje bra forslag, eg skal notera Kom gjerne med fleire Endret 7. desember 2006 av Årolilja
Karamba Skrevet 7. desember 2006 #19 Skrevet 7. desember 2006 squin buksa kommer visstnok i HMs julekalender til 98 kroner.... ← Blir sikkert ikke lett å få tak i den buksa! Kunne tenkt meg en til, så jeg kommer sikkert til å gjøre et forsøk... Kva vil dette sei? Julekalendar? Ellers myyyykje bra forslag, eg skal notera Kom gjerne med fleire ← hm.com har julekalender med et nytt tilbud på et klesplass hver dag.
Søtpotita Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 7. desember 2006 Blir sikkert ikke lett å få tak i den buksa! Kunne tenkt meg en til, så jeg kommer sikkert til å gjøre et forsøk... hm.com har julekalender med et nytt tilbud på et klesplass hver dag. ← Eg bestilte jo ei til for to veker sidan, men sendte den tilbake Dei hadde jo tomt for den buksa i shopen, men har dei lagt av nokon til denne julekalendaren? Kva dato er det? Kvar på heimesida er denne julekalendaren? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå