Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerinne på 17 år ønsker seg blant annet et skjerf i julegave. Så et litt morsomt et med en applikert blomst på Bennetton i Tyskland, men vet ikke om de har det her. Noen som vet om steder hvor de har fine/morsomme skjerf så jeg slipper å løpe byen rundt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kanelia
Skrevet

I første etg. på Steen og Strøm er det en butikk med masse skjerf. Tror den heter Tie Rack. Har ikke vært der på en stund, men det var bra utvalg sist jeg var der i alle fall.

Gjest Huldali
Skrevet

På søndags markedet ved blå selger de en del fine skjerf, oft gamle silkeskjerf.

Skrevet

Det er en liten butikk med bare tilbehør på Paleet. De har en del skjerf i forskjellige farger, men vet ikke om det er så mange med morsomme mønster. Husker ikke hva butikken heter, men den ligger i 1. etg i den enden av Paleet som er nærmest Stortinget.

Ellers kan du prøve DesignForum eller Gunhild Sjøden. Disse ligger på hver sin side av Steen og Strøm. Gunhild Sjøden ligger i Nedre Slottsgate, DesignForum har flyttet inn i lokalene til PM (den enden som ligger mot Oslo S.)

Skrevet

Takk for tips! Da begynner jeg i allefall jakten på disse stedene. :)

Skrevet

Bortsett fra accessorize er vel de fleste av disse butikkene for voksne damer?

Men nu er det vel allerede for sent å komme med innspill...

Skrevet

Du kan også sjekke vanlige ungdomsbutikker som f.eks BikBok, Only, Vero Moda, Carlings. De har ofte endel tilbehør som passer til en jente på 17 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...