thea..78 Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei..skal på julebord på fredag og blir sittende å vorse alene(stakkars)Har tenkt å brenne en cd m vorse musikk...noe som får en i skikkelig godt humør Har dere noen forslag?
Daenrys Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Vanligvis når jeg lager en brennt-cd med vorspiel musikk, prøver jeg å tenke på hvem som skal komme, og dermed lage en blandingscd med alle slags typer musikk. Siden det er bare du som skall vorse denne gangen, så er det vel bare å "slå seg løs" med brenningen. Forslag: I don`t feel like dancing med Scissor Sisters, Whiskey in the jar med Metallica, Hard rock hallelulja med Lordi, Crazy Train med Ozzy Osbourne, The Look med Roxette. Hmmm.... Det var alt jeg klarte å komme på for øyeblikket.
Snøkule Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg vet hva som får meg i godt humør ja, men jeg vet jo ikke hva slags musikk du liker i utgangspunktet...
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Jeg må bare flire litt. Mitt forslag til vorspillmusikk er noe jeg i utgangspuntet aldri hører på: DDE
Gjest Tyr Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 ...: her blir det liv.. med DDE. ( hvor er din uendelig vakre avatar Persille ? ) Jeg ville velge meg en CD meg mye av Vamp...
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 ...: her blir det liv.. med DDE. ( hvor er din uendelig vakre avatar Persille ? ) Jeg ville velge meg en CD meg mye av Vamp... ← He he. Har du ikke oppdaget at det snart er jul. Derfor skifte av avatar. Kommer tilbake til min gamle sånn etter hvert. Har faktisk en del av Vamp. Lastet ned noe mer i kveld. Men det er kanskje ikke vorspillmusikk? Ok, da. Kanskje blant menn, men ikke hos kvinner
Gjest Tyr Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 He he. Har du ikke oppdaget at det snart er jul. Derfor skifte av avatar. Kommer tilbake til min gamle sånn etter hvert. Har faktisk en del av Vamp. Lastet ned noe mer i kveld. Men det er kanskje ikke vorspillmusikk? Ok, da. Kanskje blant menn, men ikke hos kvinner ← *litt lettet* Jeg har mye Vamp, men desto mindre vorspill. Men hvorfor passer ikke Vamp til damevorspill ? *undre* ..men nå kupper vel jeg tråden...
Passion Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hvorfor må du vorse alene? de fleste julebord jeg har hørt om, pleier mange av kollegaene å ha et vors sammen for å komme i litt god stemning:) Forresten, kjæresten min hører ofte på 80-tallsmusikk på vors, ganske mye kult! Ellers er det alltid gøy med litt gamel partyslagere fra den gang man var fjortis Endret 7. desember 2006 av Passion
Leifr Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 På vorspiel er det absolutt obligatorisk å spille Jokke. To fulle menn!
thea..78 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2006 Vanligvis når jeg lager en brennt-cd med vorspiel musikk, prøver jeg å tenke på hvem som skal komme, og dermed lage en blandingscd med alle slags typer musikk. Siden det er bare du som skall vorse denne gangen, så er det vel bare å "slå seg løs" med brenningen. Forslag: I don`t feel like dancing med Scissor Sisters, Whiskey in the jar med Metallica, Hard rock hallelulja med Lordi, Crazy Train med Ozzy Osbourne, The Look med Roxette. Hmmm.... Det var alt jeg klarte å komme på for øyeblikket. ← Takk for forslag
thea..78 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2006 Jeg må bare flire litt. Mitt forslag til vorspillmusikk er noe jeg i utgangspuntet aldri hører på: DDE ← Smiler..må vel innrømme at de lager liv ja
thea..78 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor må du vorse alene? de fleste julebord jeg har hørt om, pleier mange av kollegaene å ha et vors sammen for å komme i litt god stemning:) Forresten, kjæresten min hører ofte på 80-tallsmusikk på vors, ganske mye kult! Ellers er det alltid gøy med litt gamel partyslagere fra den gang man var fjortis ← Skal på samboers julebord..eller festen etter på..Derfor alene..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå