Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken julecd vil du anbefale i år?

Jeg må ha en, men er så usikker på hvilken man skal velge.

To sanger som MÅ være med er "en stjerne skinner i natt" og jinglebel rock (eller hvordan det skrives)

Noen forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JuleCD-en til Celine Dion. :grine:

Skrevet

Jeg skal skaffe meg Paal Flaatas jule-cd, selv om jeg ikke har hørt nor fra den. Stemmen hans får meg til å komme i hurra-stemning, jul eller ikke.

Skrevet

Jule-CDer får folk til å drepe sine egen familie.

Skrevet

Jeg har en som heter "så venter vi på julen", den har en god variasjon av ulike julesanger.

Jeg skal også skaffe meg Paal Flaata sin jule-cd, han har en fantastisk flott stemme.

Skrevet

Maria Arredondo- Min jul

Gjest Borghild
Skrevet

Har ingen cd å anbefale, en hel cd blir for mye for meg, men last christmas med Wham er veldig fin da. Har likt den i alle år.

Skrevet (endret)

Har ikke CD'enforran meg og jeg husker ikke om de sangene er på,men jeg er storfornøyd med en jeg kjøpte i fjor:

MCMUSIC JULE STEMNINGER

Den har 3 CD'er inni.

Den førset har tradisjoneller sanger ala O helga natt og Det lyser i stille grender

Den andre har engelske sanger

Den tredje har nyere og mere "livlige" sanger som På låven sitter nissen og sanger fra Plutti Plott etc

Endret av *Emma*
Skrevet

Min favorittjulecd inneholder nok ikke de sangene du nevner.....men må bare nevne den.... ;) ....den ble spillt inn på 80-tallet med Dolly Parton Og Kenny Rogers.....nydelig og koselig....... :)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Dolly Parton og Kenny Rogers, helt enig :D

Hørt på hver jul siden jeg var liten.

Skrevet
Har ikke CD'enforran meg og jeg husker ikke om de sangene er på,men jeg er storfornøyd med en jeg kjøpte i fjor:

MCMUSIC JULE STEMNINGER

Den har 3 CD'er inni.

Den førset har tradisjoneller sanger ala O helga natt og Det lyser i stille grender

Den andre har engelske sanger

Den tredje har nyere og mere "livlige" sanger som På låven sitter nissen og sanger fra Plutti Plott etc

Den har jeg også, kjempebra. Liker kategoriseringen veldig godt.

Ellers er jeg stor fan av Sølvguttene!

Skrevet

Carolas nye julecd fra Betlehem: I denna natt blir jorden ny. Har den sjølv, men ventar til desember med å "sprette" den!

Skrevet
Jeg skal skaffe meg Paal Flaatas jule-cd, selv om jeg ikke har hørt nor fra den. Stemmen hans får meg til å komme i hurra-stemning, jul eller ikke.

Jeg skal også skaffe meg Paal Flaata sin jule-cd, han har en fantastisk flott stemme.

Beklager, dere, men Paal Flaatas julealbum ("Christmas Island") er dessverre ute av produksjon. Det er nokså bra, jeg kjøpte det heldigvis i fjor og er glad for det nå!

Jeg vil anbefale alle å gå til anskafelse av Sufjan Stevens' "Songs For Christmas"-boks. 160 kr. på Platekompaniet. 2 timer smekkfulle av sjarmerende pussig julestemning fordelt på fem EP'er i herlig søt innpakning.

I år vil jeg nok først og fremst kjøpe Emmylou Harris' julealbum. Er det noen her som har hørt det? Jeg har store forventninger!

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Hvilken julecd vil du anbefale i år?

Jeg må ha en, men er så usikker på hvilken man skal velge.

To sanger som MÅ være med er "en stjerne skinner i natt" og jinglebel rock (eller hvordan det skrives)

Noen forslag :)

Jeg husker ikke helt hva cd'en heter, men den er med sissel kyrkjebø og oslo gospel kor fra 1999. det er min favoritt julecd! tror begge sangene er med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...