Kid-a Skrevet 8. februar 2003 #1 Del Skrevet 8. februar 2003 Noen som skal på festivalen i sommer? Vet dere pris, dato og alt det? Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. februar 2003 #2 Del Skrevet 8. februar 2003 I følge hjemmesiden (http://www.roskilde-festival.dk/) så er datoen for årets festival fra 26-29. juni. Prisen for billetten er 1150 inkl. camping fra søndag 22. juni, eller 1050 inkl. camping fra onsdag 25. juni. Har vært på Roskilde de 7 siste årene, men regner med å holde en pause i går da jeg skal til Hellas uka før og kommer hjem torsdag 27. juni. Men jeg får nå se om jeg klarer å holde meg vekk da Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 8. februar 2003 #3 Del Skrevet 8. februar 2003 Vil vil vil!!! :D Får se hvordan det blir med sommerjobbing og sånn... Men kan jeg, så skal jeg, for det er så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2003 #4 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg kommer til å dra sammen med søster og en gjeng med mine og hennes venner Noen som vet hvem som skal spille der i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 8. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2003 Man kan sende inn ønsker på hjemmesiden, så det er vel kanskje ikke bestemt ennå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. februar 2003 #6 Del Skrevet 8. februar 2003 Hvis Manu Chao kommer i år også, kan ingen ting holde meg borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. februar 2003 #7 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg kommer til å dra sammen med søster og en gjeng med mine og hennes venner Noen som vet hvem som skal spille der i år? Du kan finne de bandene som hittil er offentliggjort her: http://www.roskilde-festival.dk/bands/ Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå