@lfa Skrevet 27. mars 2002 #41 Skrevet 27. mars 2002 Vinga? Rødstrømpe? Nei, kjære vene, det er du da ikke 12
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #42 Skrevet 27. mars 2002 Hi hi, takk skal dere ha Bare forde jeg skriver om sterke kvinner Fikk en privat melding der en skrev: "Gi dg med det pisspreiket di rødstrømpe!" (oppgir ikke dennes nick...) *ler høyt* 12
Væren Skrevet 27. mars 2002 Forfatter #43 Skrevet 27. mars 2002 Synes ikke det var en fin privat melding å sende til Vinga! Fy seg!!! Klem til Vinga-vennen fra12
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2002 #44 Skrevet 27. mars 2002 noen har for lite å gjøre... men jeg holder fast ved det jeg skriver - rødstrømper spiller IKKE på sex for å få makt. Femme Fatale gjør det, og de er fjernt fra rødstrømper.... noen må si fra hvis de er uenig med mitt begrepsapparat her...12
Væren Skrevet 27. mars 2002 Forfatter #45 Skrevet 27. mars 2002 Jeg er imponert over begrepsapparatet ditt, Tusenfryd! Det har jeg aldri tenkt på! Klem fra12
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2002 #46 Skrevet 27. mars 2002 *rødmer* Takk for det sauedamen. Men det er nå sånn jeg oppfatter det. Innlegget til Vinga slo ikke på rødstrømperadaren hos meg i hvert fall. Ta den du dumme som sendte en sånn melding til Vinga vår. Og stå for det du mener i en debatt i stedenfor å være feig. Nå skal stålpuppene på trening, og kanskje vrikker jeg litt ekstra på rompa i dag også. *stikker nesen rett til værs*12
Væren Skrevet 27. mars 2002 Forfatter #47 Skrevet 27. mars 2002 *Polerer stålpuppene så det gnistrer i dem, og hiver meg bakpå gullsykkelen til Tusenfryd*12
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #48 Skrevet 28. mars 2002 Hi hi Dere har da veldig så flotte stålpupper idag Væren og Tusenfryd! De passer fint til gullsyklene. Og Femme Fatale.... That`s me *hint, hint* Men det har dere kanskje skjønt Jeg så Lara Croft filmen igår kveld (hjemmekveld m/ VIDEO) og DER har dere en hardtslående dame Kjempekjedelig film, men kul jente. Av og til lurer jeg på om jeg er androgyn(eller hva det heter)... Klarer liksom å forelske meg i jenter også Idag skal vi på kino og se Istid, dere vet, filmen med det lille dyret som prøver å knekke en nøtt i en is-sprekk, og så starter han DET raset..... Sikkert morsomt! Ha en flott dag venner! (Jeg koser meg nå, kjæresten min er hjemme fra jobb, han har fri i påsken ) 12
Væren Skrevet 28. mars 2002 Forfatter #49 Skrevet 28. mars 2002 Ha en flott dag du også, Vinga! Håper dere vil kose dere på kino, har planer om å ta ungene med på "istid" jeg også! Fortsatt god påske!!! Klem12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå