Kris Skrevet 26. mars 2002 #21 Del Skrevet 26. mars 2002 Væren kom hit så skal vi få av deg den drakta! *Hjelper Væren av med drakten* Sånn vennen min, da er vi like naxne. Det var sikkert bedre. Du er så nydelig med den store fine magen din Væren! Jeg er glad i deg! *Kysser Væren ømt* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #22 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg vil ha kyllingdrakten på meg!!! *kaver febrilsk for å få tak i kyllingkostymet som er i ferd med å synke til bunns i bassenget* Jeg vil ikke bade naxen med denne svære magen! Ser jo ut som en tysk flytemine fra krigens dager 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. mars 2002 #23 Del Skrevet 26. mars 2002 Er dere naxne igjen? Husker dere ikke hvordan dere satte dere i den "stor-mage" situasjonen? Og nå fikk jeg ikke sett Væren i kyllingdrakta heller... Kris, din kjempetulling! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #24 Del Skrevet 26. mars 2002 *Tar på meg 2 nummer for liten kyllingdrakt, rett fra tørketrommelen* Se, @lfa'en min, var jeg fin nå??? *ritsj* Ups! Der røyk sømmen i den ene sida!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 26. mars 2002 #25 Del Skrevet 26. mars 2002 Vennen min, nå må du være snill mot magen din, og ikke prøve å presse den sammen! Jeg synes du er nydelig jeg med en magen, og dessuten så er det bare tull å bade påkledd. I hvertfall med kyllingdrakt! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #26 Del Skrevet 26. mars 2002 Kan jo ikke vise fram magen med menighetsbarnet til både Gud og Hvermansen, da! I hvert fall ikke til Hvermansen! *klemmer Kris*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 26. mars 2002 #27 Del Skrevet 26. mars 2002 Her er ingen Hvermansen, lille venn, og skal du ha noe på den fine magen din, så får det være noe som er behagelig for den! Kom så bader vi pittelitt igjen! *Hopper naxen ut i vannet.* Kom etter Væren! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #28 Del Skrevet 26. mars 2002 OKI, gir opp din masekopp! *hopper naxen uti etter Kris* Hvor er alle de andre englene hen? Ingen som vil bade sammen med oss??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 26. mars 2002 #29 Del Skrevet 26. mars 2002 Vet ikke hvor de er vennen min. Du må gjerne ha noe på deg, men jeg vil at du skal være forsiktig med magen din. Jeg er glad i deg, og glad i englebarnet der inne vet du! *Kysser Væren ømt og lenge* Mm Mm Mmmmmmmmmmmmmmmmm............. Glad i deg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 27. mars 2002 #30 Del Skrevet 27. mars 2002 hmmmm.......... Får ikke zåve fortida jeg.... zkjedelig å ztå opp klokka åtte, når man har ferie!!! Hva feiler d meg montro??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 27. mars 2002 #31 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei RaGnA! Kanskje du er litt sliten og stresset, om du ikke får sove noe særlig. Hvis det bare er på morgenen du ikke får sove, så kan det jo bare hende du er en morgenfugl! hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. mars 2002 #32 Del Skrevet 27. mars 2002 Har du blitt morgenfugl, Ragna? Zzzzzzovner bare ved tanken..... Væren, du er vakrezt uten den alt for lille kyllingdrakta.... Må ikke squeeeeezzzze bebizzen din, vet du.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 27. mars 2002 Takk, @lfa, du er snill som sier sånt! *sprader naxen og stolt rundt på bassengkanten* Glad i @lfa'en min, jeg!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 27. mars 2002 #34 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei Væren, kom så tar vi et lite bad før jeg drar! *Glir naxen ned i vannet sammen med Væren* Glad i deg! Klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #35 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg er IKKE rødstrømpe, jeg er IKKE rødstrømpe.... *fornærmet* Si at jeg ikke er rødstrømpe forde om jeg skrev det innlegget på Seksualitet... Noen lo av det *snufs* Jeg føler meg som en jernkvinne idag *roter i veska etter flere jerntabletter*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2002 #36 Del Skrevet 27. mars 2002 Halloooooo!!!! Det er fullt dagslys! Hva er det dere gjør! Hekke i bassenget midt på dagen! For dere klarer jo ikke å styre dere, naxne som dere er!!! *Tusenfryd er bittelitt misunnelig - vil også hekke i bassenget men har ikke en ussel hyrde en gang*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2002 #37 Del Skrevet 27. mars 2002 Vinga - man er IKKE rødstrømpe når man vil knulle seg til makt - tvert om, jenta mi...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. mars 2002 #38 Del Skrevet 27. mars 2002 Glad i Væren min jeg også! Kanze jeg zkal ztrippe av denne ulla oxzå? Hmmm... kanze bezt å la være... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 Forfatter #39 Del Skrevet 27. mars 2002 Vinga: "Du er ikke rødstrømpe" "Du er ikke rødstrømpe" "Du er ikke rødstrømpe" "Du er ikke rødstrømpe" "Du er ikke rødstrømpe" etc... Tusenfryd: Vi må se til å finne en hyrde til deg, så det kan bli noe hekking! Jeg skal se hva jeg kan gjøre når jeg kommer tilbake fra påskeferien med Kris! (Jeg skal holde telepatisk kontakt med dere alle sammen her inne fra ryggsekken!!!) Klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 27. mars 2002 #40 Del Skrevet 27. mars 2002 Hva i all verden var det jeg hørte?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå