Væren Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei, alle engler! Her har vi laget i stand til påskebad for hele menigheten; det er massevis av oppblåsbare egg og kyllinger i bassenget! På bassengkanten står det klar en deilig påskebuffet med masse pærebrus og påskereker, bamsemums og ekno, så det er bare å forsyne seg! Legger fram masse flotte kyllingkostymer til alle sammen her, men gjør oppmerksom på at glidelåsen i ryggen kan være noe treg, så vær snille å hjelpe hverandre med påkledningen om nødvendig! *glemmer aldri da vi ble sittende fast inni agurkkostymene på utdrikningslaget før Kris' og mitt bryllup* Ellers ser dere nok at gullsyklene våre er pyntet for høytiden, med buketter av fargede fjær på styret! Ta gjerne en sykkeltur i gullepleskogen, men husk: Meld alltid fra hvor du går! Det er heller ingen skam verken å snu eller å grave seg ned! GOD PÅSKE, MEDENGLER!!! Håper vi kan kose oss litt, vi som er hjemme også! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei vennen min! Håper jeg kan kose meg litt sammen med deg på bassengkanten disse dagene før påske. Jeg er lei meg for at jeg blir borte i selve påskedagene, men vi må jo ha inn penger for å drive menigheten vet du! Givergleden er jo ekstra stor på høytidsdager, og det må vi jo utnytte, he, he! *Praise the Lord and send me the money* Spesielt skal jeg jobbe lenge på årets lengste dag, vennen min, langfredag! Forresten het ikke han som var sammen med Robinson Kruse, Langfredag? Masse glad deg! Kos og kyss! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 *Tusenfryd seg ned på bassengkanten* Jamen så fint du har laget det til her Væren! Pærebrus og greier! Skikkelig påskepartyyyyyyy!!!! Yeeeaaahhh!!!!! *slenger seg ned på en solseng og tygger ekno* Tjføy! Hvem har rullet marsipan rundt eknoen?????? Mm... *smaker og knasker*... tja.. ikke så verst faktisk, ekno rullet i marsipan... hm... Blir'e no' påskelam snart 'a? _________________ Klem fra Tusenfryd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg har rullet marsipan rundt ekno'en! Var det ikke godt, da? Skikkelig snadder!!! Har forresten rullet marsipan rundt noen av rekene også, bare for å påskepynte dem littegranne! *spretter en ny flaske pærebrus* Påskelam? Jo, det sprenger på! Men jeg har jo lovet å knipe igjen så godt jeg kan! Og ettersom jeg har ryggrad som en manet, regner jeg med å greie å utsette fødselen av menighetsbarnet til over påske!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei vennen min, men jeg synes du burde ta kvelden nå og krype til sengs. Du trenger hvile siden du skal jobbe i morgen vet du! Kom så går vi inn i lysthuset og finner den deilige og varme himmelsengen, jentå mi! Glad i deg! Klem og kyss! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Ja, kanskje vi skal ta en tidlig kveld, Bøssebærer! Du skal vel ut og gå mye i påsken, og bøssene pleier å bli rimelig tunge! Det er nok viktig at du får hvilt deg skikkelig nå før høytiden setter inn for alvor! Natti, hyrden min! *smask* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. mars 2002 #7 Del Skrevet 25. mars 2002 Ja, du har nok rett, vennen min! Kom så legger vi oss i lysthuset! *Tar Væren i hånden og går sammen med henne inn i lysthuset og lukker stille døren* Jeg er glad i deg, godjentå mi! Godnattkyss og klem! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mars 2002 #8 Del Skrevet 25. mars 2002 *våkner og strekker på seg* Hvor ble det av alle sammen? Hva er dte for lyder inne fra Lysthuset...? *lister seg bort og kikker inn* Å jasså nå, denslags hekke-aktiviteter kan fort sette i gang fødeselen... *rapper med seg resten av marsipaneknoene og lusker avgårde* *hvisker* god påske alle sammen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 25. mars 2002 #9 Del Skrevet 25. mars 2002 jjjjiiiipiiii! endelig påzke bad! COrN12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 25. mars 2002 *Setter seg skrekkslagen opp i sengen i halvsøvne* Kris? Våkne!!! Det er noen som lusker i bedet utenfor vinduet vårt!!! Jeg hører noen som fniser og ler!!! Hvordan kan du sove med et så tilfreds smil på dine lepper når privatlivets fred er truet? Din elendige bøssebærer... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. mars 2002 #11 Del Skrevet 25. mars 2002 Hva er det du sier vennen min? Noen som lusker utenfor her og fniser? Sikkert bare noen engler, så kryp inntil meg og så sover vi videre! Glad i deg! Kos og nuss! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 25. mars 2002 *kryper trygg og fornøyd inn i armkroken til bøssebæreren* Natti, verden! Zzzzzz zzzzzz 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. mars 2002 #13 Del Skrevet 25. mars 2002 Natti, godjentå mi! Sov trygt og godt, og så skal vi kose oss masse i morgen! Kanskje vi skal bade i bassenget og drikke pærebrus? Jeg er glad i deg! *Kysser Væren godnatt, og kryper inntil og legger armen rundt henne* Natti Væren, sov godt! ZZZZZZZZZZ12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 25. mars 2002 #14 Del Skrevet 25. mars 2002 Hmm, hva er alle disse rekene og bamsemumsen og ekno... og *hopper og danser rundt bassengkanten* Pærebruus! *Hmm* Det var jo litt rotete her, men hvor er alle andre? Har de lagt seg alle rede? *tuzler bort til lyzthuzet* OPZ! Bare zov, zov englemamma og engelpappa.. *lizte, lizte* Får ta meg en nattazvøm og gumle i meg zå mye zom jeg orker *zt,zt,zt*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. mars 2002 #15 Del Skrevet 26. mars 2002 Klukk, klukk... Noen som ser hva jeg skal fÅrestille? @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-26 19:04 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #16 Del Skrevet 26. mars 2002 *Løper etter @lfa og kaster røde ulltråder og marsipaninnpakket ekno i alle retninger* @lfa du ditt fe! Må ikke stresse Værdama nå da vet du, hun er jø HØYgravid! *avslutter jakten, sukker lett og synker ned ved siden av bassengkanten* MEN OI DA!! Så mye god mat!!! Eh, @lfa, beeeeeklager at jeg jaget deg vennen.... Vil du hjelpe meg på med kyllingdrakten?? *klapper @lfa på magen*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. mars 2002 #17 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg jager ikke Væren for å være slem... Jager fordi jeg vil være jordfår... Jeg får nemlig ikke tid etter påske...... Da må det i så fall skje like etter.... Kan godt hjelpe deg med kyllingdrakten, KyllingVinga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #18 Del Skrevet 26. mars 2002 Så fine dere er i kyllingkostymene, @lfa og Vinga! De kledde dere kjempegodt! Jeg strevde litt med å finne en som var stor nok, men nå har Kris endelig fått opp glidelåsen, så jeg synes jeg ble ganske fin til slutt! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 26. mars 2002 #19 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei vennen min! De er fine både @lfa og vinga, men de kan ikke måle seg med deg! Jeg synes du er aldeles nydelig i kostymet ditt! Jeg tror jeg tar et bad jeg! *Plask* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 26. mars 2002 Vil være med hyrden min og bade! *hopper uti med kyllingdrakten på* Hei, klukk-klukk, dette ble tungt, gitt! Tror høna suger til seg en del vann!!! *strever fælt for å holde hodet over vann* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå