Gjest Gjest_Sliten_* Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg gjorde det slutt med eksen min for en stund siden, problemet er det at han ikke godtar det. Han truer med ting, ikke lenger de verste tingene, men krenkende ting han vil gjøre om jeg ikke vil holde kontakten og til slutt bli sammen med han igjen. Jeg er redd fyren og mye tid går med til grining og frustrasjon. Vet han kan gjøre fæle ting uten å blunke, og uten å ha dårlig samvittighet. Han har mye tid om dagen som han bruker til å sitte hjemme og ergre seg over folk, over meg, legge planer, formulere ideelle setninger og finne nye skremmeteknikker. (Vet det høres helt paranoid ut.) Hvorfor i all verden vil enkelte mennesker være sammen med noen som ikke har følelser for dem? Tror de at trusler, sårende ord og makt frembringer følelser? Hvordan forholder man seg til sånne folk? Kutte kontakten er umulig for da blir han bare helt ekstrem... -Sliten
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg gjorde det slutt med eksen min for en stund siden, problemet er det at han ikke godtar det. Han truer med ting, ikke lenger de verste tingene, men krenkende ting han vil gjøre om jeg ikke vil holde kontakten og til slutt bli sammen med han igjen. Jeg er redd fyren og mye tid går med til grining og frustrasjon. Vet han kan gjøre fæle ting uten å blunke, og uten å ha dårlig samvittighet. Han har mye tid om dagen som han bruker til å sitte hjemme og ergre seg over folk, over meg, legge planer, formulere ideelle setninger og finne nye skremmeteknikker. (Vet det høres helt paranoid ut.) Hvorfor i all verden vil enkelte mennesker være sammen med noen som ikke har følelser for dem? Tror de at trusler, sårende ord og makt frembringer følelser? Hvordan forholder man seg til sånne folk? Kutte kontakten er umulig for da blir han bare helt ekstrem... -Sliten ← Noen tåler ikke å bli avvist. Det går på æren løs. Da blir de hevngjerrige. Og de kan bli farlige, veldig farlige!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Måtte snakke med han idag. Han har sagt at han skal dedikere livet sitt om nødvendig for å ødelegge livet mitt. Klarer ikke dette lenger jeg
regine Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Ta en prat med politiet og vurder om du skal anmelde han. Skriv opp ALT han gjør og sier - dette trengs som dokumentasjon i forbindelse med ovennevnte. Men NEI - du skal ikke ha det sånn, og du trenger ikke å ha det sånn. Men det krever en del av deg. har du forresten snakket med venner og familie om dette - det bør du også gjøre, slik at du kan få støtte i forhold til å kutte kontakten helt. For det er nemlig eneste løsningen i forhold til en sånn mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå