Gjest Aminda Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Hei Jeg har snart vært sammen med samboeren i 5 år, og tenkte å gi ham en liten ting i anledning dagen. Men problemet er at jeg ikke har noen gode ideer. Jeg har dessuten brukt en del penger på julegave, så det bør ikke være for dyrt. jeg har kikket litt i andre tråder, og ser mange ideer, men finner lite som passer. Han blir alltid glad for klær (hater å kjøpe selv), men det får han ofte til jul/bursdag så det er litt kjedelig. Verktøy ol er han ikke interessert i. Konjakk har vi skapet fullt av, whisky drikker han ikke. Smykker bruker han ikke, han kunne ha bruk for en slipsnål, men det blir jo mest fordi jeg synes han trenger det. Han er sportsinteressert, men abbonerer alt på flere blader, og har masse dvder så det trenger han ikke. Bøker leser han lite av. Jeg vil så gjerne gi han noe han virkelig blir glad for, og helst noe som fungerer som et minne, men sliter veldig. Hadde blitt veldig glad for tips!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 hva med en klokke? eller et spa? massasje?
Gjest Perfekt biff Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Hvis du har tid, og synes det er gøy, så er et fotoalbum noe av det fineste man kan gi til noen mener jeg. Jeg driver selv med scrapbooking, og har laget flere album til familie og venner til jul i år. Husker det var en artikkel her for noen uker siden om en scrapbook-kalender. Det tar litt kortere tid, siden det bare er tolv sider. Du kan se på den kalenderen som inspirasjon, og ringe rundt datoer som har vært spesielle... Første møte, første kyss, første ferietur osv... Bilder av dere er fint, men jeg synes også det er veldig koselig å ta bilde av steder eller andre ting som er spesielle for dere. En sånn type gave krever jo at du liker å holde på med sånne ting, og at han er typen til å sette pris på det. (Jeg vil ihvertfall ha litt gode tilbake på sånne gaver, da jeg har lagt mye tid og omtanke i de) Siden dere har vært sammen så lenge, så har dere vel en del minner det hadde vært greit å sortere i også
Nelle Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Lag en deilig middag til han. En skikkelig romantisk tre-retters. Hvis du vil kan du få oppskrift av meg på Lady- og landstrykeren middag. Hjemmelagde italienske kjøttboller etc. Pynt bordet med roser og en fin duk. Demp lyset. Spill romantisk musikk i bakgrunnen. Lek italiensk restaruant på kjøkkenet/i spisestuen. Bruk det fineste serviset, og de fineste glassene. Send ham gjerne en litt høytidelig invitasjon i forkant (i posten - eller på e-post til jobben hans) - gjør ikke noe om dere bor sammen, går fint an å sende invitasjon fordet! Kle deg lekkert, lakk neglene og ta på deg noen skikkelig flotte strømper med strømpeholdere under kjolen/skjørtet. Kjøp en romantisk kunst-te på www.tetid.no, og server ham denne til desserten (jeg fikk nettopp tips om denne nettsiden her på KG, og ble utrolig fascinert av denne kunst-teen). Etter maten, og når maten har synket litt, forfører du ham. Dette er hva jeg ville ha gjort dersom jeg virkelig skulle gi mannen min en fin presang, og han ville GARANTERT sette stor pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå