Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har vært og kjøpte meg strømper til strømpeholder på Lindex i dag. Men de drittstrømpene rekker meg jo pokker bare til rett over kneet! Det kan da umulig være meningen?? Og ikke får jeg dytta dem inn på den helvetes strømpeholderen heller. Noen som kan forbarme seg og fortelle meg hva jeg gjør feil?? *frustrert*
Gjest LilSweetie Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Kjøpt for liten størrelse? Eller kanskje du må strekke litt mer i dem mens du tar dem på, så de blir så lange de kan bli? (Dårlig forklart - altså, du må trekke i dem hele tiden mens du tar dem på, ikke bare mot slutten). Å feste strømpeholderne innebærer endel knoting før man er vant til det. Jeg ville øvd på å ta dem på når du ikke har på deg strømpene, så du får teken inne før du skal ta dem på deg.
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 jeg har kjøpt 44-46 og bruker vanligvis 38 så det kan ikke være det. Og jeg har trukket i dem så jeg er redd de sprekker...... Men det er mye knoting med de dustedingsene på holderne altså...? hmm...
Gjest Elfrida Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Hofteholdere har ofte utrolig små og knotete fester, det kan være en ide å feste strømpene på holderen før du tar de på. Eller du kan vurdere å investere i en skikkelig hofteholder med hemper i metall, se f.eks. de de har her: http://www.stockingshq.com/sheertemptation...l.html#2798x0&&
kamela Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Morsomme plagg når alt klaffer, det der Forsøk å fukte strømpene og så strekker du dem før du tar på. Da burde det gå bra, hvis ikke må det være noe galt med strømpene, hvis du ikke 180 cm høy og har veeeeldig lange ben? Jeg bruker str. 46-48, og er 165 cm høy, og har ikke hatt sånne problemer, så det er noe som ikke stemmer her. Endret 6. desember 2006 av kamela
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Hofteholdere har ofte utrolig små og knotete fester, det kan være en ide å feste strømpene på holderen før du tar de på. Eller du kan vurdere å investere i en skikkelig hofteholder med hemper i metall, se f.eks. de de har her: http://www.stockingshq.com/sheertemptation...l.html#2798x0&& ← Den der var vel ikke mye sexy da......
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Morsomme plagg når alt klaffer, det der Forsøk å fukte strømpene og så strekker du dem før du tar på. Da burde det gå bra, hvis ikke må det være noe galt med strømpene, hvis du ikke 180 cm høy og har veeeeldig lange ben? Jeg bruker str. 46-48, og er 165 cm høy, og har ikke hatt sånne problemer, så det er noe som ikke stemmer her. ← Jeg er vel rundt 175, men syns kanskje strømpene burde rekke litt lenger enn til rett over kneet for det...?
Gjest Elfrida Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Den der var vel ikke mye sexy da...... ←Det er en hel haug varianter på den siden, men når det gjelder hofteholdere så må man nok velge litt mellom det praktiske og det lekre. Sexy hofteholdere sitter ikke godt og holder såvidt strømpene på plass, men hvis det bare er til soveromsbruk går det jo greit.
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 -det skal være kun til soveromsbruk ja..... Men det hjelper jo lite dersom det ikke funker i det hele tatt
kamela Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Du får ta deg en tur på Orion i Trondheimsveien, der har de gammeldagse nylonstrømper med søm, og de er veeldig lange (sikkert beregnet på menn også) Kjempepopulære hos oss, ihvertfall (nei - ikke på mannen min)
Gjest pikegutt Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 hei, jeg elsker hofteholdere og strømper. Jeg går ofte med dem hjemme. De med metall-spenner er best ja. Det er så deilig å gå med. Også hvis jeg går tur. De er så lett å hekte på. Jeg har til og med sovet om natta med hele stasen,så jeg er en lykkelig pikegutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå