tuji Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg er på jakt etter en dings som gjør at jeg kan spille musikk fra ipoden over bilstereoen. Er dette en slik dings?
Chic Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Om du har kasettespiller, så funker den. Men har du cd-spiller så burde du lete etter Monster iCar, kjøpte den til min bror, det funker bra, spiller musikk fra ipod trådløst via radio. Fant den ikke på den siden du ga meg der, men kjøpte den i Apple Store i USA! http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...0.8.25.7.11.1.3 denne var det jeg kjøpte til han!
Gjest LilSweetie Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Om du har kasettespiller, så funker den. Men har du cd-spiller så burde du lete etter Monster iCar, kjøpte den til min bror, det funker bra, spiller musikk fra ipod trådløst via radio. Fant den ikke på den siden du ga meg der, men kjøpte den i Apple Store i USA! http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...0.8.25.7.11.1.3 denne var det jeg kjøpte til han! ← Jeg innbiller meg at den er forbudt i Norge??
Chic Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Jeg innbiller meg at den er forbudt i Norge?? ← hvorfor i all verden skulle den være det?
Gjest LilSweetie Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 hvorfor i all verden skulle den være det? ← Fordi den går via radioen... Skal prøve å google litt.
Gjest LilSweetie Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Aha! Det var forbudt før, men er nå blitt lovelig. http://forbruker.no/digital/nyheter/article1265147.ece
Chic Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Oki, så bra. For den løsningen er helt genial
Gjest Shoreh Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har en Monster iCar som jeg plugger inni sigarett-tenneren på bilen. Den var ikke lov i Norge før (jeg kjøpte den på nett fra USA) men mener å ha hørt at man nå kan kjøpe disse i Norge.
tuji Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2006 Er du fornøyd med den, eller blir det mye bakgrunnsstøy?
Gjest Talula Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har en sånn Griffin Itrip og det fungerer helt fint. Eneste er at den fungerer best hvis man klarer å finne en "tom" radiofrekvens, ellers kan man få litt forstyrrelser i musikken, og den tapper batteriet i Ipoden rimelig raskt. Men det går helt fint hvis man har en lader til ipoden til bilbruk. Faktisk så virker det som om signalene fra Itrip blir sterkere når laderen står i..hmm. Vurderer å skaffe meg noe annet, Monster iCar f.eks..forstår det slik at den har lader og sender i ett.
Chic Skrevet 6. desember 2006 #12 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Riktig det talula, iCar Play lader opp ipoden også, så man går aldri tom for strøm Endret 6. desember 2006 av Chic
Gjest Talula Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Høres praktisk ut, en ting mindre å dra på. .
Rainbow Brite Skrevet 6. desember 2006 #14 Skrevet 6. desember 2006 Får ingenting opp på den linken til iCar jeg....
Gjest Kaffomann Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg har en sånn Griffin Itrip og det fungerer helt fint. ← Det hørtes ikke helt lovlig ut. Endret 6. desember 2006 av Kaffomann
Gjest Talula Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 Det hørtes ikke helt lovlig ut. ← Det er lovlig det, regelverket er endret. Se bla den linken som er oppgitt lenger oppe i tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå