Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat skaffet meg en paypal konto og siden jeg er førstegangsbruker er det endel ting jeg lurer på ;) Spørsmålene er muligens dumme, men vil være på den sikre siden:

Trenger jeg å overføre penger til kontoen eller ikke? eller er det bare så enkelt at man kan bruke send money og så ordner det seg automatisk mellom kontoene?

Hvis jeg må overføre penger, hva er så paypal kontonummeret? :forvirret:

Når jeg skal sette inn "amount", blir det da i NOK eller pund..eller? Hvordan regner dere i såfall ut dette? valutakalkulator?

Kan noen fortelle litt kort hvordan overføringen foregår mellom selger og kjøper på ebay? Vil helst ikke få problemer med selger første gang jeg prøver dette.

Er det noe annet jeg burde være obs på når jeg skal handle på ebay? (bortsett fra shipping kostnadene)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sette inn penger på Paypal, men det er en tungvint måte å gjøre det på. Det enkleste er å registrere et Visa- eller annet kredittkort på Paypal-kontoen din.

Når du så kjøper noe kommer det automatisk opp et valg om å betale med Paypal, så må du logge deg inn og godkjenne handelen, deretter overføres pengene og du har betalt. :)

• 1 år senere...
Skrevet

Hvordan fikk du registrert adressa? Kommer bare opp stater i USA..

:sukk:

Gjest Gjest
Skrevet

Nå gikk jeg inn på paypal og valgte "sign up". Da måtte man først velge hvilket land man bodde i. Etter det kom det opp et adresseskjema hvor det var bare å legge inn dine personlige detaljer på vanlig måte.

Er det tilknytning av kort du har problemer med?

Skrevet
Nå gikk jeg inn på paypal og valgte "sign up". Da måtte man først velge hvilket land man bodde i. Etter det kom det opp et adresseskjema hvor det var bare å legge inn dine personlige detaljer på vanlig måte.

Er det tilknytning av kort du har problemer med?

Svar:

Ordna seg! Takk :bukke:

Gjest Gjest
Skrevet
Når du så kjøper noe kommer det automatisk opp et valg om å betale med Paypal, så må du logge deg inn og godkjenne handelen, deretter overføres pengene og du har betalt. :)

Uff ja, det er nesten litt for enkelt å betale med Paypal :fnise:

Jeg har også brukt det til å overføre penger for leie av leilighet på Mallorca, i tillegg til Ebay og Strawberrynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...