Gå til innhold

Julehygge

Fremhevede innlegg

Gjest NastyNice
Skrevet

Nå har jeg altså bestemt meg for å ta julen til senga også. :nisseblunk: Bestilte en sånn nissekjole som jeg skal prøve med hvite strømper og kanskje hofteholder til...

Det var ganske moro hele prosessen, jeg sendte linker av forskjellige kjoler jeg hadde lyst på til typen på jobb, og det var ganske heftig til tider. Nesten som et eneste langt vorspiel spør du meg...

Kan anbefales på det sterkeste, enten at man overrasker typen med det, eller at han er med på prosjektet fra begynnelsen. Ville ikke ha noe supervulgært heller, så valget falt på en liten søt, men frekk kjole som jeg spicer opp med tilbehør. Finnes mange sånne nissekjoler og juleundertøy i mange forskjellige butikker har jeg sett. :nissekonekyss:

Så alle jenter som vil ha litt jul i senga, dettte er noe jeg anbefaler på det sterkeste! :gullengel:

Legger forresten ut linken til kjolen Santababe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld, men hvis typen min hadde kledd seg i en type nissekostyme så hadde det garantert ikke blitt sex den kvelden, jeg hadde ledd meg ihjel :legrine:

Skrevet (endret)
Unnskyld, men hvis typen min hadde kledd seg i en type nissekostyme så hadde det garantert ikke blitt sex den kvelden, jeg hadde ledd meg ihjel  :legrine:

Jasså?

Eller hva med han her? :wow:

Endret av greensky
Gjest NastyNice
Skrevet

Nå var det ikke snakk om HAN skulle kle seg i nissekjole da, det hadde du skjønt om du hadde lest innlegget bedre :ler: Men det hadde nok funka med nisselue eller noe annet morsomt, det er jo bare moro! Livet er ikke mer gøy enn hva man gjør den til ;)

Skrevet
Nå var det ikke snakk om HAN skulle kle seg i nissekjole da, det hadde du skjønt om du hadde lest innlegget bedre  :ler: 

Vet jo det, men siden jeg er hetrofil kvinne så er det ikke noe poeng for meg å kommentere drakten din for den tenner meg jo ikke uansett. Derfor svarte jeg utifra om min mann hadde gjort det samme og da hadde jeg :legrine:

Skrevet

Jeg har røde julestrømper med hvit fjærkant og rød nissedrakt, og det gir god stemining, det også :hjerter_rundt:

Gjest LilSweetie
Skrevet

Nissekjole er :tommelsmil:

Ellers funker sende linker på jobb-metoden veldig bra uansett hva det er man bestiller :sjarmor:

Skrevet

Noen her er helt lost når det gjelder å fatte poenget :plystre:

Skrevet

Hmmm... Kanskje jeg skulle kjøpe en nissekjole jeg og. :sjarmor:

Skrevet

Kjøpte meg et pent, rødt undertøysett, røde strømper og laget strømpebånd i sånne hvite fjær-greier fra Panduro. Med en nisselue på toppen er jeg klar for litt julemorro.Man har jo ikke mer morro enn hva man lager selv! ;)

Skrevet

Sendte linken til skatt,jeg.. *venter i spenning på svar* :sjarmor:

Skrevet
Sendte linken til skatt,jeg.. *venter i spenning på svar*  :sjarmor:

Gjorde nettopp det samme.. fikk svar TVERT!!!.. han syntes den var utrolig usexy så det kjøpet måtte jeg bare droppe... han vil helst ha meg uten klær...

Veeeldig greitt for meg :sjarmor:

Skrevet (endret)

Nissekjole funker ja, kjøpte nettopp en i en undertøys butikk her i drammen, ikke like utfordrende som den første der, men alikevel pen nok.. Skulle prøve den her om dagen for og se at den passet og jeg fikk ikke være i fred et minutt..

Jeg vil nok heller valgt denne jeg da. Eller aller mest vil jeg ha denne.

Er samme som har den første kjolen der, men disse må man dessverre bestille fra USA :tristbla:

Endret av Gjest
Gjest NastyNice
Skrevet
Nissekjole funker ja, kjøpte nettopp en i en undertøys butikk her i drammen, ikke like utfordrende som den første der, men alikevel pen nok.. Skulle prøve den her om dagen for og se at den passet og jeg fikk ikke være i fred et minutt..

Jeg vil nok heller valgt denne jeg da. Eller aller mest vil jeg ha denne.

Er samme som har den første kjolen der, men disse må man dessverre bestille fra USA

Kjempe fine kjoler du har funnet! Var også innom noen sider fra USA, men turte ikke bestille derfra. Stor mulighet at man ikke får pakken før jula er over, og da er poenget borte :ler:

Rødt undertøy med tilbehør fungerer bra også! Greia er jo å krydre hverdagen og føle seg spesiell, det kan man gjøre med få hjelpemidler. ;)

Skrevet

Samboern sendte meg noen bilder av nissekjoler osv her en dag, og det er nesten så jeg håper at jula kommer tidlig i år.

Flere av kjolene var rett og slett vannvittig sexy, mens andre var mer humoristiske. Og humor i senga er undervurdert :nisseblunk:

Gjest tidligere bruker
Skrevet
Nå har jeg altså bestemt meg for å ta julen til senga også. :nisseblunk: Bestilte en sånn nissekjole som jeg skal prøve med hvite strømper og kanskje hofteholder til...

Det var ganske moro hele prosessen, jeg sendte linker av forskjellige kjoler jeg hadde lyst på til typen på jobb, og det var ganske heftig til tider. Nesten som et eneste langt vorspiel spør du meg...

Kan anbefales på det sterkeste, enten at man overrasker typen med det, eller at han er med på prosjektet fra begynnelsen. Ville ikke ha noe supervulgært heller, så valget falt på en liten søt, men frekk kjole som jeg spicer opp med tilbehør. Finnes mange sånne nissekjoler og juleundertøy i mange forskjellige butikker har jeg sett. :nissekonekyss:

Så alle jenter som vil ha litt jul i senga, dettte er noe jeg anbefaler på det sterkeste! :gullengel:

Legger forresten ut linken til kjolen Santababe

Da har jeg bestilt en slik.. Har en glaaaad gubbe hjemme nå :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...