SW20 Skrevet 10. desember 2006 #21 Skrevet 10. desember 2006 Ja, stramme fine baller er det beste. Nammenam. Synes slengeballer er direkte ekkelt.....klask...klask....æsj, men det er nå min mening da. Kanskje andre synes det er lekkert. Grøss ← Det her kan vi relatere direkte til pupper :-D Stramme fine pupper = beste, nammenamm osv Slengepupper er direkte ekkelt....klask....klask....klask.
Donnie Darko Skrevet 10. desember 2006 #22 Skrevet 10. desember 2006 liker ikke å bli tatt på ballene. de er alt for følsomme.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #23 Skrevet 12. desember 2006 Jeg liker store, deilige baller. Ikke baller på størrelse med pingpong-baller, men mer som hønseegg. Og sm alle andre baller blir også store baller stramme når mannen er kåt.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2006 #24 Skrevet 12. desember 2006 Det her kan vi relatere direkte til pupper :-D Stramme fine pupper = beste, nammenamm osv Slengepupper er direkte ekkelt....klask....klask....klask. ← Snakk for'ræ sjæl. Pupper er deilige okke som.
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 12. desember 2006 #25 Skrevet 12. desember 2006 hehe slengeballer er noe dritt,.. ← slengeballer kan være digg.
SW20 Skrevet 20. desember 2006 #26 Skrevet 20. desember 2006 Snakk for'ræ sjæl. Pupper er deilige okke som. ← Jamen så bra! Da kan du ta alle slengepuppene, så tar jeg de resterende :-D
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2006 #27 Skrevet 20. desember 2006 Kommer an på hvor mye de slenger, og hvor de slenger hen, det. ← Godt poeng, om de slenger litt så slenger de jo litt borti klitoris når han tar meg bakfra, og det er en av grunnen til at den stillingen er så sinnsykt digg!!! Og som det sies, de fleste baller blir stramme når en er kåt likvel. Små og knall hare og helt fast inntill kroppen er ikke helt digg det heller syntes jeg, for da kan en jo ikke behandle dem stort, liker best ballene til mannen når ha ikke er helt sprengkåt jeg...
Gjest Kaya83 Skrevet 21. desember 2006 #28 Skrevet 21. desember 2006 Jeg liker best store baller jeg, så hele "pakken" ser proposjonert ut.. Og så må de ikke være skikkelig hengeballer som henger til midt på lårene liksom, det er litt ekkelt.. Og så bruker jeg samme oppskrift som Nelle - men det er kun hvis han klarer å shave ballene ordentlig.. Det ekleste som finnes er å bruke tungen på hårete, slappe, klissete baller..
Prego Skrevet 22. desember 2006 #29 Skrevet 22. desember 2006 Feber. Når man har feber får alle gutter "slengballer". Her i huset kalles det "feberpung". Jeg har ganske små baller (eller bakhjul) og til vanlig stram og fast pung, men når jeg har feber, blir pungen en tynn skinnfille... Ballekos er godt...
Gjest Meg!! Skrevet 28. desember 2006 #30 Skrevet 28. desember 2006 Er det "turn on" for dere kvinner hvis ballene til mannen klasker inntil dere mens han jokker på, eller er dette fullstendig "turn off"?? Hmmm.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå