Gå til innhold

Baller!

Gjest Anonym helst:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, stramme fine baller er det beste. Nammenam.  :sjarmor:

Synes slengeballer er direkte ekkelt.....klask...klask....æsj, men det er nå min mening da. Kanskje andre synes det er lekkert. Grøss

Det her kan vi relatere direkte til pupper :-D

Stramme fine pupper = beste, nammenamm osv

Slengepupper er direkte ekkelt....klask....klask....klask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker ikke å bli tatt på ballene. de er alt for følsomme.

Skrevet

Jeg liker store, deilige baller. Ikke baller på størrelse med pingpong-baller, men mer som hønseegg. Og sm alle andre baller blir også store baller stramme når mannen er kåt.

Skrevet
Det her kan vi relatere direkte til pupper :-D

Stramme fine pupper = beste, nammenamm osv

Slengepupper er direkte ekkelt....klask....klask....klask.

Snakk for'ræ sjæl.

Pupper er deilige okke som.

Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis
Skrevet
hehe :ler:

slengeballer er noe dritt,..

slengeballer kan være digg.

• 2 uker senere...
Skrevet
Snakk for'ræ sjæl.

Pupper er deilige okke som.

Jamen så bra! Da kan du ta alle slengepuppene, så tar jeg de resterende :-D

Skrevet
Kommer an på hvor mye de slenger, og hvor de slenger hen, det. ;)

Godt poeng, om de slenger litt så slenger de jo litt borti klitoris når han tar meg bakfra, og det er en av grunnen til at den stillingen er så sinnsykt digg!!! Og som det sies, de fleste baller blir stramme når en er kåt likvel. Små og knall hare og helt fast inntill kroppen er ikke helt digg det heller syntes jeg, for da kan en jo ikke behandle dem stort, liker best ballene til mannen når ha ikke er helt sprengkåt jeg...

Skrevet

Jeg liker best store baller jeg, så hele "pakken" ser proposjonert ut.. Og så må de ikke være skikkelig hengeballer som henger til midt på lårene liksom, det er litt ekkelt..

Og så bruker jeg samme oppskrift som Nelle - men det er kun hvis han klarer å shave ballene ordentlig.. Det ekleste som finnes er å bruke tungen på hårete, slappe, klissete baller.. :legrine:

Skrevet

Feber. Når man har feber får alle gutter "slengballer". Her i huset kalles det "feberpung". Jeg har ganske små baller (eller bakhjul) og til vanlig stram og fast pung, men når jeg har feber, blir pungen en tynn skinnfille...

Ballekos er godt...

Skrevet

Er det "turn on" for dere kvinner hvis ballene til mannen klasker inntil dere mens han jokker på, eller er dette fullstendig "turn off"??

Hmmm.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...