Gå til innhold

Baller!

Gjest Anonym helst:-)

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym helst:-)
Skrevet

Hei alle kvinner og menn på dette diskusjonsforumet.

Jeg så at noe lignende var tatt opp tidligere, men tar det opp igjen nå:-)

Baller...hva synes dere kvinner om de?

Jeg er litt usikker angående dette (derfor anonym nå:-)) Litt flau kanskje...

Jeg elsker nemlig når min kjære koser med ballene, det er en helt spesiell og fantastisk følelse:-) Hun har klart å få meg helt til utløsning bare ved å kjæle med ballene, og ikke noe annet:-)

Så...er det bare meg som er sånn/liker dette så godt? Og hva er dere kvinners oppfatning av baller:-)

Nå vel...Kjør debatt...

Takker for alle synspunkter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å kose med de små ballene til kjæresten min og han er også veldig glad i det.

Gjør et poeng av at de er små fordi jeg hadde en eks med store slenge baller og det var ekkelt etter min mening. Men smaken er som baken...

Skrevet

enig, små baller er fine:) og gode å ta på! men sånne slenge baller er bare næsty..

Skrevet
Min kjære er veldig glad i at jeg koser(slikker/suger) med hans og gjerne mens jeg koser med lemmet samtidig(suger el.runker). Og jeg liker dem veldig godt  :sjarmor:

Hmm.. samme her.. Og kjæresten min har sånne fine små baller.. Hehe.. men det er det eneste som er smått der,ja :sjarmor:

Igår slikket jeg og sugde dem , og han ble helt gæææærn! :sjarmor::ler:

Skrevet

Baller er deilige. Liker å kose med dem. Også lutker det så varmt av dem på en måte. Nesten litt sånn varm brøddeig som står til heving... Er det forresten noen andre jenter som har lagt merke til den brøddeig-lukta? Jeg er sikker på ordet morrabrø - eller slengnavnet brød om pikk kommer av den lukta.

Små, faste baller er best. Akkurat sånn som kjæresten min har. Hengslete slengballer er ikke så fint. Men ofte blir de litt mindre og fastere hvis gutten er kåt, da.

Nelle

Skrevet
Baller er deilige. Liker å kose med dem. Også lutker det så varmt av dem på en måte. Nesten litt sånn varm brøddeig som står til heving... Er det forresten noen andre jenter som har lagt merke til den brøddeig-lukta? Jeg er sikker på ordet morrabrø - eller slengnavnet brød om pikk kommer av den lukta.

Små, faste baller er best. Akkurat sånn som kjæresten min har. Hengslete slengballer er ikke så fint. Men ofte blir de litt mindre og fastere hvis gutten er kåt, da.

Nelle

Elsker når huden rundt ballene strammer seg.. Da er kukken så stor og hard :sjarmor:

Skrevet

Enig med små baller,de er så deilige og kose med spesielt nor de blir harde. :hjertesmil:

Skrevet

Hva gjør dere egentlig med ballene? Vet ikke helt om jeg får til denne ballekosingen. Knar dere dem eller stryker dere bare huden???

Skrevet (endret)
Hva gjør dere egentlig med ballene? Vet ikke helt om jeg får til denne ballekosingen. Knar dere dem eller stryker dere bare huden???

Risper litt veldig forsiktig med neglene (neglene må selvsagt være nyfilte, og ingen hakk!), stryker forsiktig, klemmer litt forsiktig, slikker, suger litt osv.

Ikke tenk på at du må gjøre sånn eller sånn, bare la koseinstinktene ta helt over ;)

Endret av Nelle
Skrevet

Til Nelle:-)

Tror jeg ble litt forelska i deg jeg nå :ler:

Meget gode instruksjoner som virkelig faller i smak...

Sukk... :sjenert:

Gjest tidligere bruker
Skrevet

Nelle, du er jo herlig.. Vet godt hvordan det gjøres med balelr (meg som gjest litt lenegr opp) men forklaringene dine: " La koseinstinktet ta over! :ler:

HERLIG; frøken! Hadde ikke jeg visst så godt hav gubben likte så hadde jeg henvendt meg til deg.. har du noen fler tips på lager? :)

Skrevet
Jeg liker å kose med de små ballene til kjæresten min og han er også veldig glad i det.

Gjør et poeng av at de er små fordi jeg hadde en eks med store slenge baller og det var ekkelt etter min mening. Men smaken er som baken...

:hoho:

Skrevet

Veldig mange jenter glemmer ballene fullstendig, men de er faktisk et veldig erogent punkt. Ballekos er best på starten, eller under forspillet.

Ballene endrer jo størrelse og fasthet. Når det er kaldt er de små og trukket opp, ved varme så siger de ned og blir slaskete. Derfor vil ballene oftest være slaskete under eller etter et samleie, om det ikke er veldig kaldt i rommet da.

Skrevet

hehe :ler:

slengeballer er noe dritt,..

Skrevet
hehe :ler:

slengeballer er noe dritt,..

Kommer an på hvor mye de slenger, og hvor de slenger hen, det. ;)

Skrevet

Ballene slenger under sex, fordi det er varmt?! Ikke opplevd. Han er så kåt at de er stramme!

Liker også baller:-) hvordan de nå en gang henger...

Skrevet

Synes slengeballer er direkte ekkelt.....klask...klask....æsj, men det er nå min mening da. Kanskje andre synes det er lekkert. Grøss. :sjokkbla:

Skrevet

Mine henger bare bittelite, når jeg får store stå blir pungen så stram at det ikke er mere heng igjen. Stram og fin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...