Gå til innhold

Redken Blonde Glam Pure Pearl

Fremhevede innlegg

Gjest Stifler's mom
Skrevet (endret)

Det står i bruksanvisningen at man må ha engangshansker når man skal ha den i håret :klø: Jaha?

Bleker den, eller? Det må jo være sterke saker hvis man må ha hansker på for å bruke den, og i tillegg måtte man vaske hendene godt etter bruk.

Hvor får jeg i så fall tak i slike hansker?

Trodde det var en hårkur for blondt hår, men ble litt skeptisk da jeg så anvisningen.

Noen som har prøvd denne? Ble du i så fall fornøyd? Hvor ofte bruker man den?

Endret av Stifler's mom
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her for jeg har også lyst til å prøve denne.

Skrevet

Hehe..jeg kom nettopp ut av dusjen og har denne..jeg har ikke lest på bruksanvisningen..men den bleker ikke. Hvis du har veldig lyst hår så demper den gulskjær ved og legge en lilla hinne på.. Jeg liker den ikke, men eneste som sto i dusjen nå..og den fungerer helt greit som balsam :ler:

Skrevet

Tror du skal ta det der med engangshansker med en klype salt i alle fall. Har brukt en lignende serie selv (loreal shine blonde?) hvor du visst også skulle bruke hansker. Droppet det glatt, men bruk en god håndkrem etterpå så ikke hendene blir tørre! Jeg har ikke prøvd redken så vet ikke hvordan den funker. Sikkert noen andre som kan hjelpe deg her!

Skrevet

Jeg får ikke tørre hender av den..men så bruker jeg alltid håndkrem å da..

Skrevet

Har den en lilla farge? Isåfall er det fordi om du ikke vasker hendene med en gang etter på, vil få litt "lilla" hender, men det forsvinner jo etterhvert. Er ikke farlig! :) Husker jeg hadde en lilla kur- glansvask, da skulle en bruke hansker, men jeg droppet det siden jeg bare brukte den som sjampo! :)

Men om den ikke er lilla, så aner jeg ikke.

Gjest Stifler's mom
Skrevet

Lilla?! :overrasket: Litt tidlig å få lilla hår...

Jeg skal ofre meg for søsterskapet og følge anvisningen. 3-5 minutter står det.

Med løvemanken som innsats. Prøver i morgen.

Rart det ikke står noe om hvor ofte man bør bruke den. Hvis den er som en kur er det kanskje 1-2 ganger i uken?

Skrevet
Lilla?!  :overrasket:  Litt tidlig å få lilla hår...

:ler: Ikke lilla hår, men lilla farge på den som du skal ha i håret!, håret blir ikke lilla for det..., det fjerner gulskjær...! ;)

Gjest Stifler's mom
Skrevet

Funket som bare rakkern. Håret skinner, ser litt lysere ut uten å se kunstig ut, er blankt og glatt.

Droppet hanskene, levde litt farlig :ler: gikk fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...