Bluecorn Skrevet 6. desember 2006 #1 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har bestemt meg. Studiet jeg går på er ingenting for meg. Jeg mistrives i tillegg enormt og vil vekk fra stedet snarest mulig. Men hva skjer i forhold til lånekassen? Jeg har altså begynt på et bachelorstudie.. Og vil bare fullføre dette semesteret. Jeg vil studere noe helt annet til neste høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 #2 Del Skrevet 6. desember 2006 Du mister stipendet hvis du ikke står på (eller tar) eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bluecorn Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja. Men får det noen konsekvenser i forhold til fremtidig lån? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bluecorn Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvis jeg altså tar eksamen dette semesteret og består men ikke begynner igjen over jul er jeg fremdeles forsinket i forhold til lånekassen? Kan jeg få fremtidig støtte til det samme studiet om jeg ombestemmer meg i fremtiden og ønsker studiet likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orinoco Skrevet 6. desember 2006 #5 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvis jeg altså tar eksamen dette semesteret og består men ikke begynner igjen over jul er jeg fremdeles forsinket i forhold til lånekassen? Kan jeg få fremtidig støtte til det samme studiet om jeg ombestemmer meg i fremtiden og ønsker studiet likevel? ← Dersom du tar eksamen nå, og får 30 studiepoeng bilr du ikke forsinket. Har du søkt om støtte for hele kalenderåret må du ta kontakt med lånekassen slik at du ikke får noen utbetalinger etter jul. Du kan ikke få støtte til fag du allerede har avlagt eksamen i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå