Gjest Frk Åberg Skrevet 6. desember 2006 #1 Skrevet 6. desember 2006 Jeg er rett og slett nysgjerrig på øyenbrynskniver. Noen som bruker dette? Er det lett å få til? Hvordan blir resultatet?
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Jeg gjør. Eller, det jeg bruker er en barberkniv, hvordan en øyenbrynskniv ser ut vet jeg ikke. Jeg bruker kniv hver gang jeg har farget for å få det akkurat som jeg vil, med en ren linje i underkant av brynet, og for å få vekk alt av småhår. Så napper jeg frem til neste farging, et par hår om dagen. Digger kniven min.
Trin Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Jeg bruker også øyenbrynskniv, i tillegg til pinsett. Jeg har kjøpt min hos frisøren min, men jeg vet de finnes på Vita blant annet. En pakke på tre stk koster rundt kr 50,-. De er i plast (ulike farger) med et blad i enden. Jeg bruker kniven først og tar bort alle de lyse småhårene ("ragget"), og napper etterpå for å få den pene og naturlige buen
lillesky Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Kjøper på Vita, og bruker det når jeg ikke gidder å nappe øynene. Går veldig fort og gjør ikke vondt.
Gjest vimse Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Jeg bruker bare kniv, og er fornøyd med det. Brukte litt tid helt i begynnelsen for å få øyenbrynene formet som jeg ville, og kuttet meg litt, men når man blir kjent med å bruke den og har fått formet brynene som man vil, går det fort og smertefritt. Jeg har kjøpt en pakke på matbutikken, de anbefales ikke, bare for å ha sagt det liksom...
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Jeg bruker det også, kjøper sterile skalpeller på apoteket. De koster rundt tjue kroner og varer et par måneder.... Funker dødsbra, gjør ikke vondt og blir helt perfekt
Mint Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Jeg bruker også skalpeller, og det er enkelt å få pent resultat. Bare husk at når man kjøper skalpeller på apoteket, så be om dem med rundest mulig tupp.. Ellers er det stor fare for å kutte seg
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Jeg brukte de fra Vita. De ble jo slitt med en gang. Kanskje prøve med skalpell. Trodde faktisk ikke man fikk kjøpt sånt
mee mee Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 jeg bruker det og! men pass på å ikke gjør som meg, glemmer meg av å kapper av helve brynet
Hu i Svingen Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 jeg bruker det og! men pass på å ikke gjør som meg, glemmer meg av å kapper av helve brynet ← Godt poeng!
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Det ser altså ut som det er mange som liker å bruke øyenbrynskniv. Jeg syns fortsatt det virker vanskelig, og skjønner ikke hvordan dere klarer å få det pent, men det frister litt å prøve også.
mee mee Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 syns det blir penere med øyenbryns kniv! mye penere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå