Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 test her Fikk Heidi Klum på et bilde og Lisa Snowdon på et annet. Hun siste aner jeg ikke hvem er. Men pen var hun
Gjest Tanita Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Mena Suvari Gemma Ward Ashley Judd Romy Schneider Greta Garbo
Ginen Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Claire Danes. Kult, det har jeg hørt før også
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Jeg lignet 76 % på Kim Basinger. Gjerne det, men et stemmer vel ikke så innmari.
aline Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 har tatt testen flere ganger før og ender alltid opp med Shannen Doherty som mest like kjendis... pen hun, så det går greit...
Gjest Kardemomme Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Wow...jeg fikk: Eva Longoria Jessica Alba Samantha Fox Kristin Kreuk (aner ikke hvem det er) Nesten alle de har jo mørkt hår, mens jeg var lys på det bilde
Gjest Silmarill Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Jeg lignet på Elena Katina (eller var det Lena hun het) Alizée Jacotey vet ikke hvem det er, men de var ihvertfall pene så da er det helt greit
Yme Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Oooh, jeg ligner på en hel hævv med folk som ikke ligner på hverandre en gang Jason Priestley Hrithik Roshan David Boreanaz Brad Pitt (oooh, ække han sån superstødd, a?) Liam Aiken (han er 10 år gammal, ellerno ) Matthew Fox Andie McDowell (hu var jo digg, da!) Collin Farrow (han er jo også søn kjekkas! Jippi!! ) Nikola Tesla (Han er kul! Det var jo han som fant opp trådløs strøm) Erich Ludendorf og Maurice Gibb Det kan godt hende jeg har skrivd navnene feil, men det gjør ikke så mye
Gjest -eline- Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Nesten litt skummelt! Prøvde tre bilder og fikk opp at jeg lignerCamilla Belle (97%, 96% og 82%)! ...synes strengt tatt vi ikke akkurat er så like men (og jeg har IKKE slike øyenbryn!) Ellers så likner jeg visst på Ueto Aya (?), Kylie Bax (?), Ayumi Hamasaki (?), Cate Blanchett, Kirsten Dunst, Adriana Karembeu (?), Alicia Silverstone, Kirsten Bell, og Shannen Doherty. Endret 7. desember 2006 av -eline-
Gjest -eline- Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Fikk Heidi Klum på et bilde og Lisa Snowdon på et annet. Hun siste aner jeg ikke hvem er. Men pen var hun ← Lisa Snowdon er en britisk modell/reklameskuespiller som også har vært programleder for Toop of the Pops i UK. I tillegg er hun kjent for å ha vært sammen med George Clooney i to perioder (hva man ikke får med seg når man leser engelske sladreblader i noen år ) Kristin Kreuk (aner ikke hvem det er) ← Hun spilte/spiller Lana Lang i Smallville
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Bilde 1: Marcia Cross (76%) Bilde 2: Alexis Bledel (76%) Bilde 3: Katie Holmes (70%) Bilde 4: Alexis Bledel (76%)
Gjest Chrizzy Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Av en eller annen grunn får jeg opp mange mulatter og asiatere, damer altså (pene også he he). Endret 8. desember 2006 av Chrizzy
Yme Skrevet 8. desember 2006 #13 Skrevet 8. desember 2006 Av en eller annen grunn får jeg opp mange mulatter og asiatere, damer altså (pene også he he). ← Hva med Majkål Djæksn, a?
Gjest Chrizzy Skrevet 8. desember 2006 #14 Skrevet 8. desember 2006 Hva med Majkål Djæksn, a? ← Ja nemlig. Skjønner meg ikke på det der, men jeg ligner altså IKKE på han!
Cola;) Skrevet 10. desember 2006 #15 Skrevet 10. desember 2006 Katie Holmes 80% Meredith Monroe 75% Marcia Cross 74% Kristin Davis 70% Shirley Manson 70% Amanda Seyfried 70% Lara Flynn Boyle 70% Katherine Heigl 68% Mischa Barton 67% Juliette Binoche 67%
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 10. desember 2006 #16 Skrevet 10. desember 2006 Mine: Kirsten Dunst Christopher Reeve Julie Andrews Coolio Bjork Mai Kuraki Elisha Cuthbert Darryl Hannah Ashton Kutcher Beonce Knowles For en blanding :O
Yme Skrevet 10. desember 2006 #17 Skrevet 10. desember 2006 Ja nemlig. Skjønner meg ikke på det der, men jeg ligner altså IKKE på han! ← Døh... Se på avataren din da! Helt hvot hud, og svart langt hår, også går du med jenteklær
Gjest Chrizzy Skrevet 10. desember 2006 #18 Skrevet 10. desember 2006 Døh... Se på avataren din da! Helt hvot hud, og svart langt hår, også går du med jenteklær ← Ja men det var ikke det bildet jeg brukte, jeg brukte vanlige bilder. Men min tippoldefar var mulatt, så det er sikkert derfor.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2006 #19 Skrevet 10. desember 2006 Jeg skjønte den visst ikke helt.Jeg ligner visst på; Angelina Jolie, Monica Belluci, Ashlee Simpson, Valentina Tershkova, Michael Schumacher, Harvey Keitel, Anuar Zain, John Maynard Keynes, Matt Bellamy og Saiful Apek.
Gjest d'Arc Skrevet 10. desember 2006 #20 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Dette er meg! Gisele Bundchen, ikke det at jeg vet hvem hun er, men ikke verst. Jo, også ligner jeg visst litt på Jon Stewart, Billy Bob Thornton og Diane Keaton. Endret 10. desember 2006 av d'Arc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå