flickan Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Min kjære ønsker seg nye boxere, de han har er eldgamle. Tips om hva slags jeg bør kjøpe? Han liker sånne eh. . glatte stretch, ikke bomull. (microfiber/lycra?) Trenger ikke være av den billigste sorten, men en fornuftig pris og god kvalitet.
Gjest Tyr Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har, i mangel av noe bedre, kjøpt meg et par boxere av merket -FREDS- . Sorte og glatte.. Du finner de i de fleste butikker..( mega..super spar..ica ) Kan ennå ikke si noe om holbarheten.
Rosa Mirabella Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Samboeren min har faktisk kjøpt en del boxere på hm. de var stremme og syntetiske(glatte), lurer på om de var av microfiber? selges enkeltvis. Endret 6. desember 2006 av Rosa Mirabella
Gjest Kanelia Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Samboeren min har faktisk kjøpt en del boxere på hm. de var stremme og syntetiske(glatte), lurer på om de var av microfiber? selges enkeltvis. ← Min samboer har også sånne fra H&M. Ser ut til å være grei kvalitet til tross for at de er billige
Gjest Shoreh Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Bjørn Borg sine er gode og kommer i mange farger.
Smørblomsten Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Så igår at de selger 3 boxere for 100 kr på Dressmann. Både bomull og microfiber.
Supraspinatus Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Billige boxere mister fort farge og fasong/stretch. Da blir de ikke pene lengre. Björn Borg, JBS, CK, D&G er boxere jeg har god erfaring med. De ligger fra 199kr per stk.. finnes i alle farger og fasonger.
Gjest Shoreh Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Dressmann undiser er fullstendig fyfy. Endret 7. desember 2006 av Shoreh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå