Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har du kjøpt noe? De går tydligvis veldig fort for da jeg var inne 00.01 så stod det utsolgt på dagens vare allerede.

Endret av Timia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg går inn på selve kalendershoppen så står det utsolg, men nå prøvde jeg å gå inn via forsiden på dagens tilbud og da fikk jeg kjøpe. Alle tre størrelsene var der også, mens det forsatt står utsolgt i oversiktet. Det må være en feil...

Skrevet

Inn via forsiden? Hvordan gjør du det?

Skrevet
Inn via forsiden? Hvordan gjør du det?

Nå får jeg det ikke til nå så det er sikkert utsolgt, men jeg fikk det til i hele natt og i dag tidlig selv om det stod utsolgt. Jeg gikk inn via luken på en måte og trykte på handlekurven. Da kom opp tingen, men gikk jeg inn på selve kalenderen (alle lukene samlet) så gikk det ikke. Det måtte sikkert vært en feilfra HM for det stod jo utsolgt allerede kl 00.01.

Skrevet
Nå får jeg det ikke til nå så det er sikkert utsolgt, men jeg fikk det til i hele natt og i dag tidlig selv om det stod utsolgt. Jeg gikk inn via luken på en måte og trykte på handlekurven. Da kom opp tingen, men gikk jeg inn på selve kalenderen (alle lukene samlet) så gikk det ikke. Det måtte sikkert vært en feilfra HM for det stod jo utsolgt allerede kl 00.01.

Det samme gjorde jeg. Det sto utsolgt allerede 00.01, men når jeg gikk inn på varen hadde de igjen i alle størrelser - litt merkelig :overrasket:

Jeg har kjøpt skinnjakken som var i går til min bror til jul, men jeg kjøpte den i butikk da. Er veldig glad jeg kjøpte den i butikk for den var ganske liten i str så kjøpte en større enn vanlig.

Skrevet

hm.com er alltid utsolgt :frustrert: , har gitt opp og bruke nettbutikken deres jeg.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe kalendervarer, men nå har de jo masse salg på hm. engi at mye var utsolgt, men jeg fikk i det minste tak i jakker til barna, bukse, skjørt og bluse til meg selv.. Veldig fornøyd med dagens handel jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...