Timia Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Har du kjøpt noe? De går tydligvis veldig fort for da jeg var inne 00.01 så stod det utsolgt på dagens vare allerede. Endret 5. desember 2006 av Timia
Timia Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Når jeg går inn på selve kalendershoppen så står det utsolg, men nå prøvde jeg å gå inn via forsiden på dagens tilbud og da fikk jeg kjøpe. Alle tre størrelsene var der også, mens det forsatt står utsolgt i oversiktet. Det må være en feil...
Timia Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2006 Inn via forsiden? Hvordan gjør du det? ← Nå får jeg det ikke til nå så det er sikkert utsolgt, men jeg fikk det til i hele natt og i dag tidlig selv om det stod utsolgt. Jeg gikk inn via luken på en måte og trykte på handlekurven. Da kom opp tingen, men gikk jeg inn på selve kalenderen (alle lukene samlet) så gikk det ikke. Det måtte sikkert vært en feilfra HM for det stod jo utsolgt allerede kl 00.01.
Annabell Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Nå får jeg det ikke til nå så det er sikkert utsolgt, men jeg fikk det til i hele natt og i dag tidlig selv om det stod utsolgt. Jeg gikk inn via luken på en måte og trykte på handlekurven. Da kom opp tingen, men gikk jeg inn på selve kalenderen (alle lukene samlet) så gikk det ikke. Det måtte sikkert vært en feilfra HM for det stod jo utsolgt allerede kl 00.01. ← Det samme gjorde jeg. Det sto utsolgt allerede 00.01, men når jeg gikk inn på varen hadde de igjen i alle størrelser - litt merkelig Jeg har kjøpt skinnjakken som var i går til min bror til jul, men jeg kjøpte den i butikk da. Er veldig glad jeg kjøpte den i butikk for den var ganske liten i str så kjøpte en større enn vanlig.
Timia Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2006 Noen som har en link? ← http://shop.hm.com/shop/do?market=no_NO&ac...12&type=product
Timia Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2006 (endret) http://stockholmstreetstyle.blogg.se/06120...of_the_day.html Denne genseren i 100% cashmere kommer nå snart i kalenderen. Den skal koste 298 svenske kr, så det blir sikkert litt billigere i Norge. Synst den var litt fin jeg... Endret 7. desember 2006 av Timia
Sniff Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 hm.com er alltid utsolgt , har gitt opp og bruke nettbutikken deres jeg.
Karamba Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 http://stockholmstreetstyle.blogg.se/06120...of_the_day.html Denne genseren i 100% cashmere kommer nå snart i kalenderen. Den skal koste 298 svenske kr, så det blir sikkert litt billigere i Norge. Synst den var litt fin jeg... ← Ja, den var ikke dum...
Laban75 Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har ikke kjøpt noe kalendervarer, men nå har de jo masse salg på hm. engi at mye var utsolgt, men jeg fikk i det minste tak i jakker til barna, bukse, skjørt og bluse til meg selv.. Veldig fornøyd med dagens handel jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå