Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Er en gift kvinne på 31 år, gift og 1 lite barn. Vært gift i 2 år. Mitt PROBLEM er at min mann ikke er interessert i oralsex, særlig ikke i å gi meg oralsex. Vi har et OK sexliv ellers, men det handler altså for det meste om petting og deretter direkte vaginal penetrering. Han er forsåvidt fantasifull nok, alle stillinger er OK, og det er godt for meg. Men han nekter å slikke musa mi, selv om det er det beste jeg vet ! Jeg blir så frustrert av dette at jeg får lyst til å skrike !! Årsaken vet jeg ikke, han sier bare at han ikke liker det, og aldri kommer til å gjøre det. "Og hvis du tvinger meg, så blir det skilsmisse !" Vi ler av den setningen der og da, men inni meg tenker jeg at han er nærmere sannheten enn han aner.... Tror ikke sexterapi hjelper, dette vil han bare ikke gjøre. Og hvis han skulle gjøre det, vet jeg jo at han ikke liker det, og da er det jo ikke noe bra for meg heller.. Kjære vene, hva skal jeg gjøre ? Gi opp ?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Hvis dette er noe han virkelig IKKE vil, da synes ikke jeg at du skal presse ham til det heller. Og så får du vurdere om oralsex virkelig er så viktig at du skal la det gå ut over resten av livet ditt. Godt, ja, det er det, men ikke alfa og omega i et forhold.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hvis dette er noe han virkelig IKKE vil, da synes ikke jeg at du skal presse ham til det heller. Og så får du vurdere om oralsex virkelig er så viktig at du skal la det gå ut over resten av livet ditt. Godt, ja, det er det, men ikke alfa og omega i et forhold. ← Du må skille deg fra denne dusten. 99% av alle menn slikker fitte med glede, du har vært skikkelig uheldig. Kast ham ut.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Du må skille deg fra denne dusten. 99% av alle menn slikker fitte med glede, du har vært skikkelig uheldig. Kast ham ut. ← Nei jeg har ikke vært uheldig Siter rett person, så blir det lettere å skjønne hva du mener
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Det er lurt å finne ut av slike ting før man gifter seg.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Nei jeg har ikke vært uheldig Siter rett person, så blir det lettere å skjønne hva du mener ← Å ja, beklager !
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Det er lurt å finne ut av slike ting før man gifter seg. ← Ja, men det hjelper ikke meg nå... Trodde at alle menn likte oralsex med en jente, det var jo min erfaring gjennom 10 år med andre gutter før jeg traff denne kjekkasen. Og så ble jeg gravid meget kjapt, og så ble jeg gift. Rakk aldri å teste varen ordentlig før jeg sto på kirkebakken, kan man si... Men problemet mitt er at sex uten oralsex ikke er det helt store, jeg får ikke ordentlig tenning uten. Får heller ikke de orgasmene jeg fikk før. Det er en vill opplevelse å ha en sterk mannetunge som slikker og suger klitoris så du nesten besvimer.... Blir kåt av å tenke på akkurat det, her jeg sitter..
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Du får veie for å imot. Enten tar du mannn uten oralsex eller så tar du oralsex uten mannen. Spørs hvem du elsker høyest. For du kan ikke tvinge noen til å like noe man ikke liker.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Ja, men det hjelper ikke meg nå... Trodde at alle menn likte oralsex med en jente, det var jo min erfaring gjennom 10 år med andre gutter før jeg traff denne kjekkasen. Og så ble jeg gravid meget kjapt, og så ble jeg gift. Rakk aldri å teste varen ordentlig før jeg sto på kirkebakken, kan man si... Men problemet mitt er at sex uten oralsex ikke er det helt store, jeg får ikke ordentlig tenning uten. Får heller ikke de orgasmene jeg fikk før. Det er en vill opplevelse å ha en sterk mannetunge som slikker og suger klitoris så du nesten besvimer.... Blir kåt av å tenke på akkurat det, her jeg sitter.. ← Hva med å kjøpe en liten vibrator som han kan bruke på deg når dere har sex. Det blir ikke det samme men kansje det blir bedre og oftere orgasmer av det. Jeg ser ikke helt hvorfor du måtte gifte deg fordi om du ble gravid, men men. Du bør ikke tvinge ham til noe han ikke har lyst til. Kansje han forandrer mening etterhvert. Er han uerfaren?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå