treningsjenta Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 en eller anna gang leste jeg på nettet at sjokolade inneholder spor av svin..noe som er meget uheldig for muslimer som ikke skal spise gris.. men jeg finner ikke denne artikkelen igjen:( noen som vet eller kan hjelpe?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Kan ikke hjelpe deg med den, men vet at det er en del som kvier seg for å spise marsipangris (!)
Gjest Tanita Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Troika-sjokoladen kanskje? Siden det er gele i den.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Kan ikke hjelpe deg med den, men vet at det er en del som kvier seg for å spise marsipangris (!) ← Oioi, de som lager Jul i Tøyengata har visst også fått med seg det...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har også hørt det der. Jeg tror det er noe stivningsmiddel eller noe av gris som blir brukt, men jeg husker ikke helt. :klø:
Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Det er sikkert gelatin det er snakk om ja. Gelatin blir ofte laget av bl a svin og brukes i godteri. http://www.muslim.no/index.php?option=cont...task=view&id=31 Endret 10. desember 2006 av Gjenglemt sykkellås
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå