Snøkule Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Bruker dere det? Jeg bruker det sånn til og fra... Når jeg husker det. Er så usikker på om det egentlig funker jeg. Ser jo at det kommer masse ekle ting på plasteret når jeg drar det av, men synes fortsatt at det er endel prikker igjen, spesielt på siden av nesa hvis jeg ser helt nærme.. Jeg fikser ikke å klemme på nesa. Synes det gjør så vondt! Selvom jeg åpner porene med damp først ja... Hva synes dere om disse?
Gjest Kanelia Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Har prøvd det, men synes egentlig ikke det fungerer så veldig bra nei...
Gjest Vilja :-) Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Det funker neppe noe særlig. Det blir en slags peeling-effekt ut av det på det ytetrste hudlaget, men får neppe bukt med hurormene som jo sitter litt innover i huden. Jeg tror man bør bruke et preparat hver morgen evnt. kun om natten, over en lengre periode, for å se noe forskjell. Men da bør det være et reseptbelagt middel. Sorte prikker er generelt vanskelig å få fjernet med strips og vanlig peeling, så sant man ikke bare har noen få.
Drua Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes det funker ganske bra, ihvertfall på nesa. Nei, hudormene blir ikke borte, men jeg synes de blir mindre. Det sitter jo igjen små propper på plasteret. Har funnet ut at plasterne funker best hvis jeg vasker meg/renser huden som vanlig først med ansiktsvask før jeg tar på plasteret. Det er viktig å bruke nok vann på huden så plasteret blir ordentlig vått, og at det får sitte minst 15 minutter.
Gjest Tweek Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Skal det sitte til det faller av av seg selv? Noen ganger sitter det igjen svære jævler på plasteret, og jeg det er som hull inn i huden, ekkelt Men syntes det funker litt. Veldig enig med TS
Drua Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Du skal dra de av, forsiktig og rolig funker best.
fargegla82 Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Synes de er grei jeg,ikke noe vidundermiddel mot de svarte prikkene,men nivea sine røsker med seg en hel del",)Min erfaring i hvertfall.Som Drua poengterer-huden må være rensa for best effekt.
gladidag Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 hei. brukte sånne før, men lenge siden eg hat sett de nå. Hvilke merker bruker dere....tror eg må kjøpe sånne strips igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå